Weet niet of het hier goed staat?? Ik gebruik de luiertas nog voor mijn zoontje. Als hij uit logeren gaat, dan krijgt hij daar zijn spulletjes in mee. Maar nou deed ik vanmiddag na het ophalen van mijn zoontje de tas open. En hij stinkt nu helemaal naar sigarettenrook.. als ik iets vies vind is dat het wel. Bij ons word er binnen niet gerookt (Ik rook al helemaal niet!) Vanavond zijn vieze en schone kleertjes (die stonken ook) gelijk maar in de wasmachine gedaan, maar nu die tas nog Op de site staat dat ik hem niet kan uitwassen omdat de naam er dan af kan gaan Wie heeft er DE gouden tip om hem weer fris en fruitig te krijgen
buiten zetten s morgens vroeg als t licht begint te worden zeg maar.. in de ochtend dauw.... hielp bij vrienden van ons goed met stoelen die ook ontzettend stonken naar de rook.
In de badkamer hangen en dan allemaal om beurten uitgebreid heet gaan douchen zonder ventilatie. Dan wordt ie een beetje gestoomd. Ik heb vaak hetzelfde probleem, mijn ouders roken allebei zwaar. Als we daar een uurtje geweest zijn stinken we een uur in de wind, brrrr
He bah, rooklucht. Mijn tip: Met een vochtig schoonmaakdoekje van binnen en van buiten afnemen, in de lucht laten drogen en evt nog febreze spuiten.
Weet niet of het ook helpt tegen rook maar ik vond mijn luiertas heel erg naar plastic stinken dus heb ik er een zwitsal geurbuideltje in gedaan!
Laten uitluchten. Een dagje of nachtje in de buitenlucht en die vieze geur is weg. Ik moet het jammer genoeg ook regelmatig doen
met stof help soda maar weet niet of je een plastic tas ook in kunt smeren en kunt uitzuigen de volgende dag. Ik las ook ergens op internet dat de kou ook goed is om geurtjes te verwijderen. succes