(Bulbby) Luiertas stinkt

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ooie Vaar, 8 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ooie Vaar

Ooie Vaar Niet meer actief

Weet niet of het hier goed staat??

Ik gebruik de luiertas nog voor mijn zoontje. Als hij uit logeren gaat, dan krijgt hij daar zijn spulletjes in mee.

Maar nou deed ik vanmiddag na het ophalen van mijn zoontje de tas open. En hij stinkt nu helemaal naar sigarettenrook.. als ik iets vies vind is dat het wel. Bij ons word er binnen niet gerookt (Ik rook al helemaal niet!) Vanavond zijn vieze en schone kleertjes (die stonken ook) gelijk maar in de wasmachine gedaan, maar nu die tas nog ;)

Op de site staat dat ik hem niet kan uitwassen omdat de naam er dan af kan gaan :( Wie heeft er DE gouden tip om hem weer fris en fruitig te krijgen

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    buiten zetten s morgens vroeg als t licht begint te worden zeg maar.. in de ochtend dauw....
    hielp bij vrienden van ons goed met stoelen die ook ontzettend stonken naar de rook.

3. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Febreze erin spuiten ?

4. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.993
    6.743
    113
    zuid-holland zuid
    In de badkamer hangen en dan allemaal om beurten uitgebreid heet gaan douchen zonder ventilatie. Dan wordt ie een beetje gestoomd.

Ik heb vaak hetzelfde probleem, mijn ouders roken allebei zwaar. Als we daar een uurtje geweest zijn stinken we een uur in de wind, brrrr

5. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    He bah, rooklucht. Mijn tip:
    Met een vochtig schoonmaakdoekje van binnen en van buiten afnemen, in de lucht laten drogen en evt nog febreze spuiten.

6. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Weet niet of het ook helpt tegen rook maar ik vond mijn luiertas heel erg naar plastic stinken dus heb ik er een zwitsal geurbuideltje in gedaan!

7. Det84

Det84 Actief lid

29 jun 2011
    368
    0
    0
    Friesland
    Wij zetten de tas altijd een nachtje in de garage en de volgende dag is de geur er wel uit.

8. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Laten uitluchten. Een dagje of nachtje in de buitenlucht en die vieze geur is weg. Ik moet het jammer genoeg ook regelmatig doen

9. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.330
    10.295
    113
    met stof help soda maar weet niet of je een plastic tas ook in kunt smeren en kunt uitzuigen de volgende dag.

Ik las ook ergens op internet dat de kou ook goed is om geurtjes te verwijderen.

succes

10. Ooie Vaar

Ooie Vaar Niet meer actief

Bedankt voor de tips meiden! Hier kan ik wel wat mee :D

Deel Deze Pagina