Vraag over ovulatietest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Stoontje, 15 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stoontje

Stoontje Nieuw lid

15 apr 2008
    4
    0
    0
    Hallo.,

Ook ik heb een vraag., over de ovulatie test..
    Ik ben er vandaag mee begonnen maar nu geeft hij een positief aan terwijl ik 5 april me eisprong heb gehad..
    2.,3 en 4 april hebben me mannetje en ik goed zitten klussen dus er zou een kans kunnen zijn dat t raak is..
    Zou je dat dan kunnen zien aan je ovulatietest.?
    Want t lijkt me sterk dat ik nu alweer een eisprong heb.?
    Ik heb 8.,9.,10 april een lichtelijke bloeding gehad kan t geen ongesteltheid noemen was er veel te weinig voor en zeker als je normaal leeg loopt met die dagen en nu alleen iets op de wc.."Sorry dames"
    Hoe kan t zijn dat me ovulatietest positief is.?
    Wie weet hoor ik wat van jullie dames of heeft het zelf ook meegemaakt..

Alvast bedankt..

Groetjes Stoontje

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    ÓF je cyclus is van slag.

ÓF die test is gewoon hartstikke vaag of klopt niet of klopte niet bij de vorige keren.

ÓF (en ik hoop ZOOOO voor je dat dat is) je bent zwanger (ovulatietesten kunnen ook positief zijn als je HCG in je urine hebt).

Dus, 2 opties;
    1) Lekker afwachten tot je NOD en testen
    2) Er nu al een testje tegenaan gooien.

Succes!

3. Stoontje

Stoontje Nieuw lid

15 apr 2008
    4
    0
    0
    Hahaha., Dat heb ik dus gedaan een tessie er tegen aan gegooid en die was negatief..
    Maar kan eigelijk pas over 2dagen testen of ik zwanger ben.. Volgens de berekening.. Maar was ff benieuwd wat die ovulatietest dus zou zeggen maar dit had ik nie verwacht.. Ik wacht nog 2 dagen dan doe ik maar zwangerschapstest weer.. Ik hoop ook zo dat t raak is.. Maar ja is nog ff afwachten.. Voel me wel anders als normaal me borsten zijn ook anders aders duidelijk zichtbaar.. Om me tepel begint t donkerder en groter te worden.. Maar ja misschien dat t tussen me oren zit kan ook.. Hahaha.. Wie weet.. Groetjes

4. Stoontje

Stoontje Nieuw lid

15 apr 2008
    4
    0
    0
    Maar ik kan wel wachten tot me NOD maar ik zou t eigelijk pas de 19e worden en heb 8., 9 en 10 april lichtelijke bloeding gehad dus ik weet t ff allemaal nie meer.. Heb altijd een cyclus van 35 dagen en nooit van 24 dagen.. Ach ja is afwachten hhahaha..

5. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik duim voor je dat het raak is meid!
    En dat hele kleine beetje bloedverlies een paar dagen terug zou natuurlijk een innesteling kunnen zijn!
    Maar goed, anderzijds zijn er natuurlijk ook super veel meiden die ook dachten dat het wel eens raak zou kunnen zijn en die later toch ongesteld werden (bijvoorbeeld ikzelf, hihi). Je lichaam kan je erg voor de gek houden #-o

6. Stoontje

Stoontje Nieuw lid

15 apr 2008
    4
    0
    0
    Ja daar heb je zeker gelijk in.. T is af en toe ook zo raar.. Maar ik geef de moed nie op.. Misschien was t te vroeg voor een zwangerschaptessie.. Heb er nog 2 liggen doe er vrijdag denk ik gewoon nog ff 1 en misschien zaterdag als t me daggie zou zijn.. Pfff hahaha lastig hoor als je iets zo graag wilt.. Ik ga morgen ook nog een ovulatietest doen kijken wat die dan gaat doen vind t zo raar hahahaha.. Maar ik hou je in ieder geval op de hoogte van de stand van zaken..

Deel Deze Pagina