Spanning op de wachtbank...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kensho, 7 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kensho

Kensho Niet meer actief

Hallo meiden,

Geen vraag, maar wil gewoon even mijn verhaal kwijt.. :D Misschien helpt het om mijzelf weer op de grond te zetten. :p Ben bang van niet... ;)

Ik weet het even niet meer... ;) Vanochtend echt negatief getest (k2v5), maar er zit wel een heel vaag schaduwbalkje op de test, net als op de test van gisteren en ook net zo licht. Dat vage streepje heb ik vorige maand en de maand ervoor ook gehad en beschouw ik dus als negatief. ;) Tenminste dat wil ik... Dat probeer ik...

Maar na wat gegoogle heb ik zat verhalen tegengekomen over meiden die 11 DPO nog negatief testten en pas later een positieve test kregen. ;) En dat gaf mij weer wat hoop.

Daarbij heb ik steeds meer last van kwaaltjes die ik wel eens heb gehad voor NOD, maar eigenlijk alleen ken van tijdens de zwangerschappen van mijn andere kids.

En mijn tempkaartje is ook zo hoopvol (zit onder Ronde 3 in mijn handtekening voor de nieuwsgierigen)...

Op 7 en 8 DPO krampen gehad die mooi samen gingen met de tempdip...

Ik wil mezelf beschermen tegen de teleurstelling, want eigenlijk voel ik mij niet zwanger, maar denk inmiddels wel dat ik het ben... ;) En nu vrees ik voor de test van morgen...

Waarom lukt het mij deze ronde nou niet om gewoon nuchter te blijven? ;) Dat lukte mij ronde 1 en 2 prima... Flauw hoor! :p

Ach ja, vanavond maar heel vroeg naar bed. ;)

Groetjes!

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Heey!

Kan me heel goed inleven in je verhaal hihi!
    Ik heb vanmorgen ook negatief getest, en ga zaterdag weer..
    Ik voel me eigenlijk wel zwanger, zomaar.. Heb ook wel een aantal kwaaltjes!
    Maar ik denk dat het enige wat we kunnen doen is echt afwachten..
    Heb ook wel eens gehoord over late testers! Kan heel goed hoor! Gewoon een beetje blijven testen om de paar dagen misschien?:)

3. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    hoi ik hoop voor je dat je test morgen posi is maar je zecht zelf ook dat je dat vorige keer ook gehad hebt.

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Je kaartje ziet er hoopvol uit.
    Succes met wachten en hoop op een knaller voor je!

5. Kensho

Kensho Niet meer actief

Bedankt meiden!

Vanochtend weer negatief... Das minder, maar ik sta nu weer op beide benen op de grond en twijfel niet meer. :D Ik ben echt niet zwanger, want anders had er echt iets moeten staan vandaag. ;) En mijn tempkaartje? Zal weer aan het weer liggen of zo. Ik weet het niet. ;)

Nu is het gewoon wachten op de menstruatie....

Mijn LF is alweer langer geworden, nu dus 11 dagen en als ik vandaag niet ga bloeden zelfs weer 12 dagen! Mooie troostprijs, vind ik zelf. ;)

@Hilse: Ik duim voor je hoor! ;)

6. ShyGirl

ShyGirl Actief lid

13 jan 2010
    264
    0
    0
    en??? al getest?? Ik duim voor je dat die positief is!

Ik ben ook zo ongeduldig! Zit pas in de 1e ronde voor ons 2e kindje. Had verwacht nu nuchterder te kunnen zijn.....helaas.

grts
    ShyGirl

7. ShyGirl

ShyGirl Actief lid

13 jan 2010
    264
    0
    0
    Jammer zeg!!!!! We zaten tegelijk te typen geloof ik.

Balen voor je! Hopelijk meer geluk de volgende ronde!
    Succes!!

grtjs
    ShyGirl

8. Kensho

Kensho Niet meer actief

@Shygirl: Heb jij al een testje gewaagd? Spannend is dat altijd zo vlak voor NOD...

9. ShyGirl

ShyGirl Actief lid

13 jan 2010
    264
    0
    0
    Nee nog niet gedaan. Probeer tot maandag te wachten!

Ja echt spannend en je voelt vanalles...pfff maar dat zegt niks
    helaas

Deel Deze Pagina