Binnenkort gaan goede vrienden van mij trouwen en ik ben ceremoniemeesteres ( ). Nu ben ik op zoek naar iets leuks voor mij om aan te doen, bij voorkeur jurk, maar ik kan niks vinden Ik heb maat 46 maar niks wil mij staan. Heeft er iemand tips voor modellen die flateus zijn? Of voor goede winkels? Ik woon in Leiden trouwens.
ik denk dat het afhankelijk is van je figuur. ik heb maat 44 46 en heb laatst een leuke jurk bij de vd van street one gekocht
@kellebel1987: wat is een a-lijn precies? en taille wijder idd is een goede optie @Bolkje: altijd leuk maar dat vind ik vaak zo wijd (soepjurkerig) overkomen en dat wil ik juist niet @NooNoo: mijn goede kant is mijn buste (cup G ), mijn slechte kanten alles daar onder? grote billen, redelijk grote buik en vreselijke "kwabben" op mijn rug
Ik ben nog zoekende hoor! Het valt niet mee... Ik heb zelf zo'n hekel aan die typische printjes, de echte authentieke Miss Etam/M&S look zeg maar...
Van het printje ben ik niet heel wild, maar als ik mijn probeemzones bekijk (van het zelfde ) zou ik deze wel aan willen zien:
klinkt als: eerste goede lingerie kopen. bv een body die je borsten mooi laat uit komne en de rest wat gladder trekt. Daarna met die lingerie gaan passen, misschien ook in winkels waar je advies kunt krijgen jurken met v hals en gedrapeerd aan de voorkant zijn vaak flatterend. hoge hakken en bijpassend tasje
Weet jij misschien waar ik een goede body kan vinden? Ik heb ze nu van de Miss Etam en Hema gehad maar die kruipen enorm omhoog
Zalando. Ik kan maar weinig vinden nog hoor, wat een foute stofjes allemaal... Maar daarom opende je ook vast dit topic
Bonprix en Ulla Popken hebben wel leuke dingen! (Oké, bij die eerste winkel moet je de verzending- en serviceproblemen even proberen naast je neer te leggen )
Wat vinden jullie van zoiets? Ik vind dit superleuk! Misschien een ander kleurtje, dat wel, maar kan dat? Lindy Bop - 1950's Grace Purple Bow vintage style swing party rockabilly evening dress
Ik vind hem super! Ik heb in september een bruiloft en heb maat 46/48..ik lees mee Wil ook graag een mooi jurkje. Ben bezig met afvallen hoop 5 a 10 kilo lichter te zijn en maat 44/46 te hebben. Als je het doet heel graag een foto van hoe hij je staat!
Ik ben er geen fan van maar ik heb eens een jurk besteld bij b.onprix (verschrikkelijke klantenservice én als je pech hebt lange levertijd!) Maar ik vond de pasvorm erg mooi met een maatje meer. Even langs de lingeriewinkel voor een corrigerend hemdje en eventueel broekje en klaar! Buste komt er heel mooi in uit met een goede BH En bestel hem een maatje kleiner, ze vallen groot! Jurk donkerpaars - Voor haar - bonprix.nl Edit: Zie net dat ze uitverkocht zijn Sorry!
prima donna heeft mooie lingerie in grote cupmaten. bij de betere lingeriezaken verkopen ze dit merk meestal. Ik vind het een mooie jurk, denk echter minder flaterend dan een v-hals. Probeer het met de juiste lingerie eronder.