Ok, nou ik zou het op zijn minst een keer kunnen proberen.. Het schijnt wel vies geel te worden of niet
Wij gebruiken ook altijd Biocat frisse geur en ook niet duur wij halen het vaak bij de Tuinland of Intratuin.. Zit 20 kg in zon zak
Op het laatst wel, inderdaad, maar ik vond dat nog best lang duren. Zeker als je regelmatig omschept (dan heb je steeds een beetje lichtgeel gemengd met wit, dus dan valt het wel mee, haha). Pas als ze echt bijna allemaal geel zijn zijn ze allemaal verzadigd, maar tegen die tijd ruik je de bak ook al we, dus heb je waarschijnlijk iets te lang gewacht met verschonen
ik gebruik deze ook voor de kat...de enige korrels die niet snel gaan ruiken...ik ruik gewoon niks ze zijn wel duur maar doe er ( wel elke dag drollen uithalen ) met 1 kat bijna een maand mee, zoals op de zak staat
Hier hebben wij de 6x langer mee van de AH. Echt heerlijk spul. Klontert als een gek, ideaal. Enige nadeel is dat onze schat alles onder dr pootjes meesleept door het huis. Nu we een handdoek neerleggen voor dr bak, is het wel minder, maar ik moet toch wel regelmatig stofzuigen.