Krampen 4 dagen na terugplaatsing

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Willeke86, 29 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik heb afgelopen donderdag een terugplaatsing gehad van een blastocyste en sinds zaterdag/zondag echt veel menstruatie achtige krampen onderin. Dat zou dan 3/4 dagen na de terugplaatsing zijn (dag van terugplaatsing meegerekend).
    Weet niet of dit nu wel zo'n goed teken is..? Iemand ervaring mee?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het zou een innesteling kunnen zijn. Het hoeft niet persé een slecht teken te zijn.
    Succes met de wachtweken!

3. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ik had dat ook, was bij mij niet raak helaas. Niet dat dat wat hoeft te zeggen over jou. Succes en ik duim voor je.

4. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Bij mij was het ook geen goed teken helaas. Vraag me zelf wel af wat er dan in mijn baarmoeder gebeurd, want wordt altijd wel pas 2 week na mijn eisprong ongesteld...

Hoop voor jou dat het iets positief betekend! Succes met afwachten!

5. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik voelde juist die dingen toen ik die 2x zwanger was.

Heb weken lang buikpijn gehad als of ik ongesteld werd.

Succes!

6. Buurvrouw31

Buurvrouw31 Actief lid

4 okt 2012
    441
    48
    28
    Utrecht
    Willeke ik had dit ook. Vorige week maandag tp van 3 dagen oude embryo en donderdag/vrijdag serieuze menstruatie (?) pijn. Vrijdag was dus een week na de punctie/eisprong en zou normaal mijn menstruatie nog niet komen. Ik heb het hele internet afgegoogled :) en volgens mij kan het nog alle kanten op gaan. Succes!

7. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Buurvrouw, bij mij is het nu eigenlijk een stuk rustiger! Soms een klein trekje (kan ook verklevingen zijn bij mij) maar echt die krampen zijn weg. En bij jou?

8. Buurvrouw31

Buurvrouw31 Actief lid

4 okt 2012
    441
    48
    28
    Utrecht
    Bij mij hetzelfde. Heel af en toe een beetje onaangenaam gevoel en gisteravond een steek in linker eierstok en toen weer niets. Ik heb wel pijnlijke borsten maar kan blijkbaar ook van utro zijn. Wanneer is jouw testdag?

9. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja bij mij komen de pijnlijke borsten echt van de utrogestan. Dus daar vaar ik niet meer op.
    Ik hoop echt dat die menstruatie krampen van een innesteling ofzo komen. Nu idd gewoon rustig en voel ik niets..
    Ik mag zondag testen maar we zijn dan op vakantie (met ouders en zusje en zwager). Zaterdag vanaf sochtends vroeg in de auto dus kan ook niet testen dan en vrijdag testen is ook wel weer erg vroeg.. Dus ik weet niet wat ik ga doen. Misschien til ik het over de vakantie heen. Iig dan ook geen teleurstelling daar!
    Wanneer mag jij testen?

10. Buurvrouw31

Buurvrouw31 Actief lid

4 okt 2012
    441
    48
    28
    Utrecht
    Ai dat komt inderdaad ff rot uit. Tja ik zou misschien toch een dag eerder testen anders blijf je er in je vakantie ook steeds mee in je hoofd zitten. Maar dat is aan jou natuurlijk.
    Ik moet vrijdag bloed prikken.

11. MAO

MAO Lid

20 jan 2016
    81
    0
    0
    'T Gooi
    En buurvrouw???

Fijne vakantie Willeke ik ben reuze benieuwd!

Vandaag zelf vroege test gedaan helaas negatief, alsnog maandag bloedprikken en hopen op een wonder! Ik heb dan beurs en wil me niet volledig laten overrompelen maar hoopte het zo! Veel krampjes en pijntjes...maar in mijn geval denk ik door die rot balletjes.

12. Buurvrouw31

Buurvrouw31 Actief lid

4 okt 2012
    441
    48
    28
    Utrecht
    Mao blijven duimen en ondertussen hopelijk een leuk weekend!

Willeke geniet van je vakantie!

Ik ben niet zelf gaan testen maar heb de bloedtest vh zhuis en het telefoontje afgewacht, en ik ben zwanger! Onwerkelijk en nog erg pril natuurlijk dus hopen dat het goed blijft gaan. Maar mijn "ongi" pijn op vier dagen na tp was dus toch een innesteling.

13. MAO

MAO Lid

20 jan 2016
    81
    0
    0
    'T Gooi
    Wat knap dat je keurig hebt gewacht!!!! GEFEKICITEERD wat een pracht nieuws. (Stik jaloers hier natuurlijk ;)) doe rustig aan en zorg goed voor jezelf. Wauw wat een cadeau super blij voor jullie!

Deel Deze Pagina