Hallo, Ik heb zojuist een echo gehad met 12w, 3 dagen. Volgens de berekening van de echo (12wk,1 dag). En ik probeerde samen met vl aan de hand van de foto's te kijken naar de nub. Echter ben ik totaal verward. Je zag wel wat tussen de benen van ons ..kindje, maar de nub is verwarrend en ik dacht???? een meisje te zien? Wie of wie wil met mij over dit buigen???
Hi Woef, Dank je voor het reageren! Waar kijk je dan naar, wat maakt dat het een jongens nub is? Ik kijk wellicht verkeerd. Ik weet niet of je nou naar dat streepje of het uiteinde kijkt. Ik zou een jongen erg leuk vinden! Pff wel spannend zo. Ik dacht samen met vl een meisje te zien.. Willen meer mensen meekijken???
Qua nub zou ik ook meer naar een meisje neigen, al wijst ie wel iets naar boven, dus t kan ook nog de jongenskant op gaan. Spannend!
Je zou je echofoto op dit forum kunnen plaatsen (is wel Engelstalig) daar zijn veel geoefende kijkers Ultrasound Gender Prediction Forum ~Ingender.com
Oh! Zwangernr6.. spannend! Bij de 1e echoshot, zei die mevrouw.. oh er zit wat tussen de benen, maar dat hoeft niks te betekenen hoor ( omdat ik pas 12 weken ben).. en daarna keken we naar de nub (vl en ik) en dachten ook een meisje te zien, zo verwarrend! Bedankt voor het meekijken
Ik zou eigenlijk nog nergens vanuit gaan. Je nub op de foto zou ook zo maar een stukje been kunnen zijn. Vind het te onduidelijk om te zeggen of het de nub is.
Hi Beeb, Ik snap inderdaad dat het nogal vroeg is en ik geen zekerheden heb! Ik heb 15 foto's met de nub, dus kan wel zeggen dat het de nub is. Dat zei de echocopiste. Ik weet dat ik uiteindelijk gewoon moet afwachten.. Ben wel benieuwd wat mensen denken te zien. groetjes!
Heb je geen foto waar de nub duidelijker op te zien is? Vind deze echt te onduidelijk, zeker gezien de vlek die verder naar boven nog te zien is. Dat zou het voetje kunnen zijn en het stukje waarvan je zegt dat het de nub is zou een stukje bovenbeen kunnen zijn.
woef, dank je! Ik snap nu meer waar je naar kijkt! Ik hoop dat je gelijk hebt! Ik laat het weten over een paar weken
Dat is niet de manier om de stand van de nub te bepalen. Kijk maar op deze site: Embryo Development external genital sex organs - angle of the dangle boy or girl ultrasound gender scan - Baby2see
Oh jeej! Ik vind het nu wel erg spannend. Op dit moment zijn er meer mensen die een jongens nub zien. spannend! Dank je, iedereen die heeft mee zitten gluren. echt onwijs bedankt!
alle die met mij mee hebben gekeken! Ik ben net terug van Echowonder in Hillegom en ik krijg een JONGENNNNNNN Ik ben superblij en wilde dat delen en jullie bedanken voor het meekijken!