neg. testen, nog niet ongesteld, maar wel af en toe bloedverlies..??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tijgertje1991, 25 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik moet het toch even van me af schrijven hoor.. Moeder natuur zit me weer heerlijk te pesten :(
    Ik zit momenteel in ronde 7 voor ons eerste kindje en ik heb een vrij lange cyclus: gem. 38 dagen, dus ik gebruik ovulatietesten om mn ei te vinden. Deze ronde had ik op 9 april een positieve test, 10 april ook nog donker en daarna weer lichter. Ik kan er dus van uit gaan dat mijn piek op 9/10 april is geweest. Vanwege de rare buikpijn die ik had kon ik het niet laten om dinsdag al een testje te doen (12dpo) negatief en die dag 1x wat rood bloed bij afvegen. Dus ik dacht 'ok dan zal mijn menstruatie er wel aan komen'. Woensdag 1x wat bruinverlies en daarna niks meer.....donderdag niks meer.. vrijdag (15dpo) weer een negatieve test en weer klein beetje bloedverlies, maar wel iets meer dan normaal dus ik dacht 'hehe eindelijk zet het door, dan kunnen we verder naar de volgende ronde' maar vandaag weer bijna helemaal niks!! :( piep klein beetje net, maar verder....

Zoals ik al zei heb ik al vanaf vorige week woensdag een rare buikpijn (daar had ik ook al een post over gemaakt) en donderdag een ongelofelijk pijnlijke buikpijn aanval gehad zoals ik wel eens heb als ik al 4 of 5 dagen ongesteld ben... maar ik ben dus nog niet ongesteld :( HELP! Ik snap er echt helemaal niks meer van :(

Sorry voor mijn lange verhaal maar moest het echt even van me afschrijven. Ik word zo moedeloos van deze onzekerheid :( Zijn er heel toevallig dames die dit ook wel eens hebben mee gemaakt? Alle tips/adviezen/ervaringen zijn heel erg welkom dit moment :)

Deel Deze Pagina