Amh en chlamydia

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Buxus, 18 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buxus

Buxus Lid

6 sep 2016
    61
    33
    18
    Hoi allemaal!
    Ik heb een vraagje, bij mij is AMH en chlamydia geprikt, 2 dagen na positieve ovulatietest.
    Nu zag ik de uitslag al staan in mijn online dossier.
    De uitslag van FSH en oestradiol nog niet, maar die moest ik op dag 3 van mn menstruatie prikken, dus dat is pas een week geleden.
    Over 1,5maand heb ik pas een gesprek met de gyn. Dus kan het nog niet vragen.
    AMH 2,5 ug/l
    Chlamydia 0.1 ug/l

Is deze uitslag goed/normaal? Of lijkt t alsof ik vervoegd in de menopauze beland?

Ik dacht dat ik nooit chlamydia heb gehad, ben er ooit op getest ivm klachten.
    Oja ik ben 27 jaar en verder een redelijk regelmatige cyclus. 28-32 dagen, gek genoeg alleen de afgelopen 3 jaar in januari een langere cyclus van 38 dagen.

2. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Amh waarde is prima om spontaan mee zwanger te worden. Kan dat dat alsnog niet lukt maar dan heeft het een andere oorzaak dan de vervroegde overgang.

3. Buxus

Buxus Lid

6 sep 2016
    61
    33
    18
    Iemand die weet hoe dat qua chlamydia zit?
    Ben echt een beetje geschrokken van de uitslag. Zou ook niet weten hoe ik eraan gekomen ben dan.

4. Lorri

Lorri Lid

8 mei 2016
    63
    27
    18
    Wat was de normaalwaarde/referentie waarde van de chlamydia test?

5. Kookaburra

Kookaburra Actief lid

5 nov 2016
    170
    86
    28
    Vrouw
    Huisvrouw & moeder
    Emmerich am Rhein, Duitsland
    Hi, ik weet ook niet precies hoe dat zit met Chlamydia waardes. 15 jaar geleden heb ik ook Chlamydia opgelopen en het heeft bij mij een ravage aangericht. Het was ook 1 van de redenen, dat ik niet zwanger kon worden. AMH is volgens mij wel een goed waarde!

Deel Deze Pagina