test opengemaakt, domme ik:-) wie weet t?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door taliaa, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.065
    2.203
    113
    Brabant
    hai meiden,
    omdat ik geen idee heb of ik ongesteld ben geweest en nu voor de 2e keer in een week weer ben begonnen te vloeien (oud / bruin donkerrood) heb ik vandaag weer getest, natuurlijk tegen beter weten in.
    Ik heb de testen van de site hier, de midstream, dacht ik.. (de middelste in prijs:), met zo'n pipetje.

Nu zag ik niks, maar wou eens weten hoe zo;n test er aan de binnen kant uitzag.. Nou ehm, daar zat dus zo;n blauw laagje en daarnaast een duidelijke (2e) streep, maja die viel dus precies buiten het venster. Een oude test gehaald, van even geleden, open gemaakt, geen streepje te zien. Een nieuwe test opengemaakt (ach ja, ik gooi graag geld weg) en daar zat onder dat blauwe folie roze spul en dat zat bij mijn gebruikte testen niet, ik denk dat dat het test middel is ofzo. maar goed, dat roze streepje zat er ook niet..
    Wie weet raad, heeft iemand dit ooit gezien, of heeft iemand een neg test liggen die ook open is, wat zie je daar..
    ik maak me graag druk namelijk, haha. Nee ik ga er van uit dat het neg is, maar die testen zijn zoooo goedkoop dat het mis. ook niet altijd duidelijk is?
    ach ja, hoop doet leven he?
    maar ik ben best een beetje uit mn doen door al dat bloedverlies en ongi krampen, zonder misschien daadwerkelijk ongi te zijn geweest dat iknu graag duidelijkheid wil..
    ps let dus niet op mijn banner

2. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Geen idee hoe een negatieve test er van binnen uit ziet, maar als je ze toch graag verspilt waarom laat je je man dan niet een test doen.
    Lijkt me zeeer onwaarschijnlijk dat hij zwanger is dus heb je een negatieve test en kun je die slopen.
    In ieder geval veel succes.

3. Niet meer actief

:(: :(: :(

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Je bent me voor Caruli,ik wou net hetzelfde zeggen ;)

Meid,wacht nog een paar dagen en doe een nieuwe test als je onzeker bent zou ik zeggen...

5. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ze vraagt zich af hoe een negatieve test er uit ziet aan de binnenkant.
    Dan leek mij de makkelijkste manier om die te verkrijgen iemand 1 test laten doen die absoluut zeker weet dat ie niet zwanger is. Zoals we allemaal weten kunnen mannen niet zwanger worden ;) en heeft ze dus een negatieve test die ze als voorbeeld kan gebruiken.

6. Niet meer actief

ah oke

;)

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    ok nou snap ik het ook wat beter ;)

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    maar misschien heeft een man ook wel een bepaald stof in zich?! Ik bedoel die testen zijn gemaakte voor vrouwelijke urine, mannelijke urine is veel sterker.

Ik zou gewoon afwachten een weekje en nog een test doen.

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.065
    2.203
    113
    Brabant
    haha, ja ik weet het, ben onzeker... duss.... haha
    lama hangen, ik test idd over een paar dagen wel weer, of niet, als ik ervan uit ga dat ik ongi ben geweest (wat ik dus eigenlijk niet denk, maarja) dan is mn NOD de 17e ong, dus dan test ik wel.. domme ik, iig bedankt voor jullie reacties

10. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Hoi, dat streepje dat je beschrijft heb ik toch nog nooit gehad bij negatieve midstream testen van hier van de site! Is het echt een mooi streepje of meer een vlek? Kun je er eventueel een foto van plaatsen?

Ik hoop dat het voor jou raak is! Hopelijk zal een testje over een paar dagen meer duidelijkheid brengen!

Succes! ;)

11. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Hey toevallig heb ik dezelfde test en gisteren nog getest.'

Dus ik heb hem voor je open gemaakt hij was neg maar nu dat ik kijk zit er eigelijk een licht roze streepje maarja mag je na een uur niks meer van zeggen he.

Maar wat wilde je nou precies weten? Ik heb hem hier open liggen

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.065
    2.203
    113
    Brabant
    haha, of er links naast het blauwe folietje een roze streepje zit? zit er bij mij nl wel, maar het was gewoon dom van mij om hem open te maken:)
    Ik ga gewoon nog 2 weken wachten en dan kijken of ik ongi word, want van mn cyclus klopt geen snars meer....
    bedankt voor jullie reacties! jullie zijn lief! jullie lachte me niet eens uit:)
    Hey stef, wel balen dat je neg. hebt getest:(

13. HeMa

HeMa Actief lid

24 mei 2007
    136
    0
    0
    Je hoeft jezelf niet steeds dom te noemen hoor ;)
    Dat soort dingen doe ik af en toe ook.
    Spul open slopen om te zien hoe het er van binnen uitziet enz :D

14. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    ja bij mijn ook alle drie de teste die ik heb gedaan jammer voor je meid!
    Ach misschien de volgende ronde ik moet ook 6 juni ongi worden en heb gisteren weer neg. getest.

Deel Deze Pagina