Sinds vanmiddag zeurderige pijn in mijn linkerzij.. Ben met 18 weken zwangerschap al opgenomen met een nierbekontsteking (rechterzij) Kunnen het ook beginnende tekenen zijn van bevalling of zal het weer aan de nieren liggen. Pijn word sinds vanmiddag wel steeds wat erger, nog wel goed te houden overigens. Wie helpt me? Moet zo voor controle naar het ziekenhuis, ctg etc..
ah vervelend zeg! ik heb ook al 3 keer een nierbekontsteking gehad.. ik zou gewoon voor de zekerheid je urine maar laten controleren, ik kan het verder via dit forum niet beoordelen natuurlijk.. sterkte iniedergeval!
Waar zit de pijn precies? Ik had rond die tijd ook wel pijn in het onderste gedeelte van mijn ribben, maar dat had te maken met een baby die zich er steeds aan afzette. Ik kon alleen maar op mijn rechter zij liggen.
Het lijkt toch ook wel weer heel erg op wat ik ook nu voel? Zou ik mogen vragen ..wat voelde jullie toen jullie last hadden van nierbekontsteking?? Ik voel nauwelijks dat ik blaasontsteking heb dus de pijn van een nierbekontsteking is ook anders!?
een nierbekontsteking voel je echt wel blaasontsteking heb ik bij mezelf ook nooit door.. toen ik nierbekontsteking had, had ik last van koorts, koude rillingen.. kon bijna niet lopen van de pijn in mn zij, alleen plat op mn rug liggen. Nu was dit wel al een ver gevorderde ontsteking.. je zou voor alle symptonen even op internet kunnen kijken, en je urine laten controleren natuurlijk!
Nou ik merk dat ik met alles veel minder pijn waarneem.Het enigste waar ik echt heel veel last van heb is de harde buiken.Ik lever wekelijks bijna mijn urine in en heb dan ook net weer mijn kuurtje afgemaakt.Vanmiddag moet ik voor controle weer naar de huisarts. Mijn moeder die ook veel nierbekopntsteking heeft gehad voelde ook niet extreem veel pijn.Vandaar dat ik het hier nog eens vraag Ik heb dus wel last van mijn onderrug zij en pijn net onder mijn ribbenkast.maar tís allemaal dragelijk snappie Nou goed ik lever weer mijn urine in straks,mijn urine wordt ook steeds op kweek gezet kunnen ze er dan ook uithalen dat je nierbekontsteking hebt over hebben ze die conclusie alleen maar wanneer je heel veel pijn hebt in de omgeving van je nieren??
Ja, dat kan hoor. Wat ik toen had was een ver gevorderde ontsteking, ik heb ze ook wel vaak met veel minder pijn ervaren.. (en zonder koorts) wel wat jij ook zegt, net onder de ribben.. wel te dragen, maar het zeurt wel! Nierbekonsteking is altijd in de urine te zien, ik geloof dat als er een bacterie in zit en je hebt klachten rond je nieren dat ze dat gebied nog even onderzoeken en toch al vaak een kuur voorschrijven voor een nierbekontsteking. Dat is wat mijn uroloog tenminste deed. ik hoop voor je dat het meevalt, sterkte iniedergeval!
Bedankt dames voor jullie antwoorden. Ik ben naar het ziekenhuis geweest en heb gelijk even urine afgegeven, daar was niets op te zien. Ctg was goed, alleen dachten ze dat de kleine tegen mijn nier aanlag en daarvan de pijn. Inmiddels heb ik er ook geen last meer van. Liefs