Wanneer Hcg uit je lichaam?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by MissQ, Oct 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Hallo,

Op 20 augustus en 10 oktober heb ik een vmk gehad. Beide keren is het spontaan begonnen. Wanneer kan het Hcg uit mijn lichaam zijn? Heb gebruik gemaakt van ovulatietesten (zie album) en heb vandaag wederom positief getest..... Heb wel een beetje last van gevoelige borsten en puistjes. Maar durf geen zwangerschapstest te doen omdat ik niet goed weet hoe ik de uitslag zou moeten lezen als die positief test...

Alvast bedankt voor de snelle reactie,
    MissQ.

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi miss Q,

Vaak duurt het ongeveer twee weken voordat het Hcg uit je lichaam is. Maar kan bij de een wat langer duren dan bij de ander. De ovulatie test kan terecht positief zijn. Ik zou je willen adviseren toch een menses af te wachten puur om deze verwarring te voorkomen.

Imke

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Wat is een menses?

4. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    je menstruatie, sorry.

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Maar hoe weet ik wanneer ik mijn menstruatie dan eventueel kan verwachten? Gemiddeld zat mijn cyclus tussen de 22 en 26 dagen. Ik ben de 10de begonnen met vloeien, moet ik dit dan als eerste dag van de nieuwe cyclus beschouwen?

6. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Hoihoi,

Je houd inderdaad de eerste dag van het vloeien aan. Maar.....door de miskraam kan je cyclus onregelmatig zijn en ineens korter of veel langer duren daarom is het toch heel prettig af te wachten op je eerste menses zodat je weer een beetje gaat weten wanneer je je eisprong kan verwachten

Imke

7. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Ok, bedankt voor je antwoord.

Share This Page