Hallo allemaal, Heeft er iemand ervaring met deze antibiotica kuur voor een blaasontsteking tijdens de zwangerschap? Ben nu zelf bijna op de helft van de kuur en voel me slechter dan voor de kuur. Ben ontzettend moe en aan de diarree. Wel van plan om de kuur af te maken, want moet wel van die blaasontsteking af, maar prettig is anders :x!
Ik heb m gehad toen k 18 wkn zwanger was en heeft me goed geholpen! Balen dat je zo last hebt van de bijwerkingen...
Ik ben er mee gestopt ik werd er helemaal niet lekker van .. Gelukkig had het ze uit werking al gedaan.En hoefde ik niets anders meer te proberen.
Ik heb ook 2 kuren nitrofuranoine gehad voor blaasontsteking, was er hardstikke misselijk van en heel de tijd duizelig. Beide kuren sloegen niet aan ondanks dat we de urine gekweekt hadden en dus wisten welke bacterie & AB ik moest hebben. Toen kreeg ik een 3e kuur met amoxicilline en die hielp wel. Daar was ik ook niet ziek van, maar wel een schimmelinfectie.
Ben inmiddels klaar met de kuur, heb wel t idee dat wat minder is, maar niet helemaal weg. Dinsdag zal n nieuw urine-onderzoekje uitwijzen of het weg is. Wil liever geen amoxi, want dan krijg ik vast ook weer een schimmelinfectie..