Lage temperatuur is dat zeker niet zwanger?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door loekie1981, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

1 sep 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    Hallo,

Ik weet dat het nogal stom over kan komen, maar ik kan het maar niet van me afzetten, dus vraag jullie even advies.

Afgelopen 22-feb en 23-feb heb ik mijn "menstruatie" gehad, deze was 2 dagen te laat en dus ook maar van korte duur. De tweede dag was zelfs ook maar heel weinig. Daar had ik dus al mn vraagtekens bij.
    Ook heb ik al sinds een week daarvoor steeds een enorm vieze smaak in mn mond (alsof er een wondje zit) en met vlagen misselijk. Verder denk ik steeds een blaasonsteking te krijgen, wat steken en anders ruikende urine, maar het brand niet bij plassen en moet niet vaak dus lijkt me niet dan.. en mn borsten blijven licht gevoelig, normaal is dat voor de eisprong totaal niet.
    Hetgeen me tegenhoudt om te testen in mn temperatuur, die is hetzelfde als normaal in de eerste fase van de cyclus. Is dat terecht gedacht van mij of kan het toch nog zo zijn?
    Sorry voor als jullie het een zinloze vraag vinden, maar ben er onzeker van.. dus zou een antwoord wel enorm waarderen!

Ter info: Ik ben al meer dan anderhalf jaar van de pil, en temperatuur nu al voor de 7de maand

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi loekie,

Absoluut geen zinloze vraag!
    Ik zou testen! Je temperatuur zegt niet altijd iets.
    En de symptomen die je beschrijft kunnen op een zwangerschap wijzen.
    Je weet alleen door te testen, dus doe maar!

Imke

3. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

1 sep 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    Oh nou, ik heb het gedaan.. En ik voel me toch stom hoor.
    Hardstikke negatief natuurlijk

Maar goed, bedankt voor je antwoord!

Deel Deze Pagina