Hallo! Zoals de titel al zegt, gebruiken jullie producten van Lush? Ik heb ooit eens zo'n cadeaupakketje van de Lush gekregen en dat beviel goed. Toen ik op de site ging kijken schrok ik wel een beetje van de prijs. Dus gebruiken jullie het? Zo ja, wat gebruiken jullie dan en hoe vaak/lang? Groetjes.
Ja ik vind de bruisballen wel heerlijk. Maar die prijs he... auuww Dusja heel soms verwen in mezelf met zo'n bal.. en probeer ik hem door 2/3 keer te hakken zodat ik hem vaker kan gebruiken haha.. gierig he?
Ja! En als ik meer dingen bestel, bestel ik het op de UK website, is een stuk goedkoper. En na de kerst hebben ze altijd flinke sale!
@elisesmama Ik vind het niet gierig hoor. Integendeel, je kan er extra van genieten toch? Wij hebben alleen een flink bad dus ik weet niet of zo'n halve bal genoeg is... Maar een goede tip! @Ligero. Oh goede tip van die UK site! Ga ik zeker eens opzoeken! Ik had toen zo'n massagabar en een soort oliebruistabletje (zo noem ik het maar even). Ik vond het heerlijk!
Nee want kom zelden in de stad maar niet aan gedacht dat ik het ook online kan kopen. *gaat nu op internet zoeken*
Jaa! Heb een shampobar en conditioner bar! Kosten wel meer dan een fles bij kruidvat of etos maar het gaat dan ook veeeeel langer mee. Heb nu ook vanishing creme. Die bevalt me goed maar ik ben niet zo fan van potjes waar je met je vinger in kan. Maar mijn Paulas choice bestelling duurde gewoon te lang en ik had even een cremetje nodig.
Haha ik ben ook inderdaad meteen de Engelse versie met de Nederlandse versie gaan vergelijken! Scheelde bijna een euro op de marshmallow badolie.(die heb ik eerder gehad) Dat vind ik toch een flink verschil. Ik heb alleen nog niet naar de verzendkosten gekeken...
Ik gebruik de shampoobar en de conditionerbar. Je doet er inderdaad vrij lang mee. Ik koop het bij voorkeur wel in de winkel, want anders komen er nog zeven euro aan verzendkosten bij. Eigenlijk laat ik het kopen door een vriendin, want hier zit geen winkel in de buurt .
Je haalt het er wel uit als je meerdere dingen koopt. Ik bestel vaak met een vriendin. Dat scheelt soms wel veel!
Jazeker, Celestial gezichtscreme (heb eczeem op m'n oogleden en sinds ik deze gebruik komt het zo niet meer door), handcreme en happy hippy douchecreme. Al een keer met lege potjes terug gegaan voor een fresh masker potje, was ook heerlijk! Geen idee of ze dat in NL doen, maar is zeker de moeite waard. Ik verwachte zo'n zielig monstertje, maar het was echt een potje zoals normaal verkocht wordt, voor 5 lege potjes van hun.
Sinds ik zwanger ben gebruik ik de producten wat minder. Kan precies niet meer tegen de geuren. Maar ben wel een fan. Eens even denken wat ik in huis heb... Shampoo bars, massage bars, scrubs, conditioner, shower gel, gezichtsmaskers, soap bars en mijn absolute favorieten shower jellies!
Ik heb met mezelf de afspraak dat ik 2e kerstdag altijd los mag. Dan heb ik het hele jaar gespaard en dus een leuk budgetje, en dan koop ik alles wat ik wil. Daardoor heb ik dan het gehele jaar een vrij grote voorraad (en tegen een veel leukere prijs). Dit jaar gaf ik 70 euro uit en had ik bijvoorbeeld de magic cube waar al 11 producten inzitten, en nog 10 bruisballen los en wat zepen. Zoals iemand hier al zei hak ik dan de ballen in 2 dus uit eindelijk haal ik het er ruim uit dan.
Oh ja, ook de massagebars zijn geweldig idd. My favorite - soft coeur! Die is zo lekker dat ik bijna moeite heb om het niet in mijn mond te stoppen
Hier ook groot fan. Voornamelijk badspul. Bommen snijd ik ook in 2 A 3 stukken. De rubrubrub showerscrub is ook een favoriet!
Jaaa hier een enorme fan. Ik ga 3/4x per week in bad mrt een bath bomb of schuimbad. De geur is heerlijk, je lichaam wordt er heerijk zacht van. Mijn mandje is inmiddels alweer bijna leeg dus van de week nog weer even naar Lush winkel (zit hier om de hoek ). Ik gebruik dus de bath bomb, shuimbad, scrup en zeep.
Ik hou van Lush! In december koop ik altijd twee grote flessen snow fairy douchgel, zodat ik die het hele jaar kan gebruiken. Verder gebruik ik regelmatig de bruisbalken en de kindjes de kleizeep. Ook de showerjelly's zijn populair bij de kindjes en bij mij. Ben ook erg fan van de maskers en de pot Ro's argan olie, die gebruik ik altijd in de winter tegen m'n droge benen.
Ook ik gebruik producten van Lush. De smeerbare parfum, het deodorant blokje, crème.. Ik ben nog op zoek naar een nieuwe shampoo en denk dat ik die met zeezout ga proberen. Binnenstappen in een Lush winkel overweldigt me, dus ik bestel graag via het internet.