vitamine b12 en sperma kwaliteit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MWM, 28 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    als ik opgefokt ben reageer ik wel anders hoor bijdehantje.

het ging mij er alleen om of het goed voor je spermakwaliteit is.
    en ja het is goed voor je spermakwaliteit meer hoef ik niet te weten.
    ik heb namelijk niks aan dat negatiefe commetaar.
    is er ook een mogelijkheid deze onderwerp te verwijderen?

maar bedankt voor jullie berichtjes en wens jullie veel suc6

2. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    een beetje jammer van die negatieve reacties..

ik zal antwoord geven op je vraag;)
    sperma kwaliteit word er niet slechter van eerder beter..

3. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    haii

het spuiten voor betere sportprestaties snap ik ook niet zo goed
    maarja tis ieders eigen leven en keuze
    als jij je er ook in kunt vinden tja wie zijn wij om te zeggen hij mag het niet doen
    laat elkaar dan ook lekker in hun eigen waarde
    er werd gewoon een vraag gesteld die met zwanger worden te maken heeft,het ging hier niet om zijn prestaties..was gewoon als uitleg bedoeld neem ik aan;)

als je man's spermacellen er beter van worden...tja waarom niet??
    mss is het dan wel een idee om niet alleen de vrouwen ,maar ook de mannen aan de foliunzuurtabs te zetten bij een kinderwens:(:D
    scheelt een hoop hoop frustratie aan het eind van de maand;)

4. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    #24 Wherona, 3 dec 2010
    Laatst bewerkt: 3 dec 2010
    :$ wow wat kunnen sommigen hiero heftig reageren zeg op een vraag. Beetje jammer gezien dit forum opgezet is om vragen te kunnen stellen omtrent een zwangerschap. En dan doet het er niet toe wat haar vriend doet, zij had een vraag waar ze duidelijkheid over wou.

5. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    bedankt meiden, baalde ook eigenlijk dat ik dit onderwerp erop had gezet had niet verwacht zoveel negatieve commetaar te krijgen. maargoed er zijn ook meiden die het anders zien. het ging me er inderdaad alleen maar om, of het goed was voor het spermakwaliteit.

bedankt liefs mwm

6. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    begreep ik al mwm
    maar helaas zullen er altijd meiden zijn die hun eigen frustraties op anderen botvieren

ik heb al eens eerder in een topic gezegd dat ik weiger om me constant te verontschuldigen voor me woordkeuze en mening
    ik zie hier veel te vaak dat meiden zich al beginnen te verontschuldigen voor hun mening omdat ze bang zijn gefrustreerde reacties te krijgen

mensen lief man laat elkaar in hun waarde en doe normaal

7. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    ja stom he denk dat het ook een beetje onbewust gaat maar je hebt inderdaad gelijk dat moeten we ook helemaal niet doen.
    iedereen heeft zo z,n eigen mening en waarde.

8. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal wel dom zijn, maar weet helemaal niet waar je b12 voor nodig hebt.
    Misschien goed teken:D

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    MvM, er zijn hier meiden die wat kritisch reageren omdat vitB12 tekort voor een hoop ellende kan zorgen. Bijv miskramen en verhoogde kans op open ruggetjes.
    Ik begin nu weer aan 10 injecties, omdat het kindje gevaar loopt met aanmaak van zenuwen en bloedtoevoer!

Daarom kan ik er niet bij dat mensen het spuiten voor wat eetlust. Ik heb door het tekort al 2 miskramen gehad.

10. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Sorry hoor maar jou beide opmerkingen botsen een beetje met elkaar ;)

Ik uit mijn frustratie helemaal niet op anderen uit, ik vertel gewoon mijn mening en ervaring. Het risico van het spuiten van B12 als je het niet nodig heb is dat je lichaam lui wordt en je de rest van je leven zal moeten blijven spuiten.
    Het gevoel wat je krijgt als je B12 tekort komt is echt geen pretje, je bent lusteloos, misselijk en kan bijna niet meer op je benen staan tot je je spuit weer heb gehad.

Ieder moet het zelf weten maar iets toespuiten wat je eigenlijk niet nodig heb kan nooit goed zijn.

11. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    v b12 kan geen schade brengen hoor helemaal nergens niet aan en teveel b12 plas je gwn uit het gaat hier niet om mij maar om mijn vriend. en als je 1x b12 spuit hoeft dat niet te betekenen dat je je hele leven er aan vast zit dat is echt niet zo hoor.
    aan heroine zit je vast niet b12.
    en tuurlijk mag jij je mening geven mag iedereen maar aan die frustrerende berichtjes heb ik niets meid.
    nogmaals het ging mij er hier om of het goed is voor je spermakwaliteit wat je verder vind boeit me niet!!!

dat als vrouwzijnde b12 spuiten en dat de kans er dan is op een openruggetje wist ik niet vind ik ook heel erg om te horen.

12. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    Dit onderwerp is gesloten!!!!

Deel Deze Pagina