hoi. ik ben 2dagen overtijd maar ik durf niet te testen want ik heb krampen in mijn buik dus ik denk dat ik ongi moet worden. wie had dat ook en toch later ongi geworden? x
Hoi Angelsweety, Na onze tweede poging was ik ook twee dagen overtijd met gezwollen borsten en buikpijn, toen een test gedaan en die was negatief. De volgende dag ook ongesteld geworden. De maand erna had ik dezelfde klachten maar was toen al drie dagen overtijd, ik dacht dat ik niet zwanger kon zijn omdat ik dezelfde symptomen had als de maand ervoor. Ik was dus wel zwanger! Met buikpijn, maar net iets anders als de menstruatiepijn die ik normaal had. Dus je kunt gewoon zwanger zijn ook al heb je buikpijn. Groetjes
hoi meid, als je zwanger bent kun je ook gewoon ongi krampen hebben hoor.. hebben heel veel meiden waaronder ik succes met testen liefs daantje
hey angel inderdaad wat hierboven al gezegd is, kan je ook als je zwanger bent gewoon ongipijn, buikpijn hebben hoor! ik had t ook,wel wist ik al dat ik zwanger ben. was bang dat ik onze uk kwijt zou raken. heb het aan de verloskundige gevraagd en ze zei dat het idd gewoon kan ik zal voor je duimen hoor [-o<
Hoi Angel, toen ik voor het eerst zwanger werd, had ik de hele tijd het gevoel dat ik ongi ging worden. Tijdens mijn tweede zwangerschap voelde ik helemaal niets. Het enige wat jou duidelijkheid zal geven is een testje doen. Succes!
hoi dames bedankt voor jullie reactie . ik w8 nog paar daagjes om te testen je weet maar nooit. maar 1 vraagje he als je 14de feb posi ovlu had he en blijk nou dat ik toch niet zwanger bent he kan ik toch later ongi worden?
ik heb die ongi krampen ook dacht echt ongi te worden en als je dan een posi test hebt schrik je je kapot
Angel, als je een positieve ovutest hebt, spring je ei 24 tot max 48 uur later! Ik weet niet hoe lang jouw LF normaal duurt, dit kan wisselen tussen de 10 en 18 dagen.