Vindt men vaak een pot met goud. Pot met goud. Dubbele regenboog, dubbele kansen! Ik heb vriendlief erop uit gestuurd... Ben benieuwd waar hij mee thuiskomt!
Wauw prachtig Als kind zijnde 1x flink verdwaald geweest vanwege deze desbetreffende pot goud. Dankzij mn ouders die even vergeten waren erbij te vertellen dat dit verhaal dus niet echt is:x Toen ze me vonden langs de snelweg (zonder pot goud) kreeg IK nog straf ook... Hopelijk vergaat het je vriend beter
Bij mij zou VL terug komen met een McFlurry!!! Dus het zal mij benieuwen waar die van jou mee thuis komt !
Hahaha, de dichtstbijzijnde Mac is een half uur rijden hiervandaan. Maar een Big Mac meal met een warm appelgebak zou hier méér welkom zijn dan de pot met goud...
Aaah, wat schattig... Wel sneu dat je straf kreeg. Ik kan me wel voorstellen dat je ouders zwaar in zak en as zaten...
zo ziet mijn big mac er nu nooit uit......:x Mooie foto hoor, hier ook tijdje terug een 3 dubbele...we reden op de snelweg. Zo was hij er, zo was die weg....... Maar wel mooi!