hoi, Zijn hier meer wintertypes qua kleurtype? En ben je er tevreden mee? Heb laatst zon kleurenanalyse gedaan en eigenlijk wist ik het wel: wintertype... Helaas vind ik dat van alle types de minst mooie...ik krijg wel complimenten over mijn wenkbrauwen of ogen maar verder baal ik er gewoon van. Voel mezelf vaak een ijskoningin... Ik heb hele donkere, volle wenkbrauwen, lichte ogen (blauw/groen), heel donkerbruin haar en een vrij lichte huidskleur. Veel contrasten dus. En ik vind het niet mooi... Vooral aan het einde van de winter zie ik best bleekjes en elk kleine pukkeltje valt meteen op. was veel liever blond geweest... mijn huid wordt wel langzaam bruin, ik verbrand zelden maar ik houd ook niet echt van zonnen, lijkt me ook niet verstandig, dus echt een mooie bruine kleur heb ik nooit. Heb mijn haar weleens geblondeerd (ballayage) maar was niet mooi, stond me niet. Weer uitgegroeid en laten knippen. Wie is nog meer een wintertype? Vind je het mooi? Wat zijn de voordelen?
Ik ook, en net als jij hier ook een hele lichte huid, lichte (blauwe) ogen en donkerbruin haar. Ik ben er eerlijk gezegd wel blij mee, omdat ik de kleuren die mij goed staan ook erg mooi vind. En ik vind het type 'ijskoningin' eigenlijk ook erg mooi, ik hou wel van het contrast tussen huid/ogen en haar. En sinds ik de kleurenanalyse heb laten doen (ruim 10 jaar terug) houd ik me ook goed aan mijn pallet en zie ik zelf ook goed dat deze kleuren veel voor mij doen en hoor ik dit regelmatig terug via complimentjes. Voordelen vind ik dus dat ik de winterkleuren mooi vind, en daarnaast vind ik het ook een heel makkelijk kleurenpallet om je aan te houden, omdat het best heel breed is. En niet zo saai. Herfstkleuren vind ik bijvoorbeeld ook mooi, maar wel snel eentonig worden, bij de winterkleuren is er toch meer variatie mogelijk. Maar goed, als jij het niet mooi vind ben je natuurlijk niet verplicht er iets mee te doen.
Jep hier ook. Donkerbruin haar, donkere wenkbrauwen en licht groene ogen. Ben er eigenlijk wel heel erg blij mee. Ja ik ben wel een beetje Sneeuwwitje zo in de winter maar ik pak dan 2 keer de zonnebank en ik zie er weer gezond uit. Ik word heel snel bruin, verbrand eigenlijk nooit. Ik hou van donkere kleding en draag veel zwart, (donker)blauw, groen, okergeel en grijs. Wel af en toe knalroze, om in te sporten of als sweater.
Aszz, hoe vaak ga je onder de zonnebank? Mijn schoonmoeder heeft huidkanker dus ik vind dat echt super eng en doe het liever niet. Wat voor haar hebben jullie? Vroeger had ik superveel krullen maar sinds de eerste zwangerschap is dat weg, alleen nog slag in mn haar.. afgeknipt na het blonderen. gelukkig wordt het alweer wat langer, iets over de schouders valt het nu. Op gewone dagen heb ik voor het gemak een staart. Vind het niet geweldig maar het valt nu niet mooi als ik het gewoon los doe. In het weekend en als ik meer tijd heb doe ik het los dan gebruik ik de krultang voor een mooie losse krul. Dat zijn de enige dagen dat ik tevreden ben met mn uiterlijk... Gelukkig heb ik een goed figuur, daar ben ik dan wel weer heel blij mee...
Ik vind wintertypes juist het mooist! En jullie zijn het enige type waarbij zwart echt goed staat heb ik gelezen Als je je bleke huid zo vreselijk vind, kun je ook een laagje self tan eroverheen doen. Dat is tegenwoordig echt niet meer oranje. Gewoon lotion uit een tube en je huid wordt een paar tinten bruiner
Hier ook een wintertype: donkere krullen, groene ogen en in de winter een olijfkleurige huid die in de zomer snel bruin wordt. Ik ben er blij mee hoor, zwart is mijn favo kleur en die staat me goed. Net als geel en groen. In de winter doe ik BBB cream op mijn gezicht voor een kleurtje en de laatste maanden poeder ik dat soms een beetje af met poeder en een beetje blush.
Hier ook! Donkerbruin haar met wat slag en blauwe ogen. Net als jou ook van die volle wenkbrauwen, maar die vallen terug te snoeien. Ik vind alleen mijn bleke huid niet mooi. Veel oneffenheden die naar mijn idee meer opvallen enz. Ik draag veel zwart en donkerblauw. In de zomer wat meer heldere kleuren, rood, kobaltblauw ed.