Hee meiden, Ik heb een vraagje. Wie herkent dat rare gevoel in je buik wat ik ook heb ? Ik heb al 1,5 week steeds lichte kramp in mijn onderbuik. Ook voel ik regelmatig steekjes linksonder in mijn lies. Het lijkt een beetje op de zeurderige ongipijn, maar dan in een niet heftige vorm. Ook blijft ik steeds een "nat"gevoel van onderen houden. Is er iemand die zwanger is en dit ook heeft gehad. Het lijkt wel of dat het iedere dag een beetje heftiger word. hhhm, ik vind het raar, dit gevoel heb ik nog nooit gehad. Ontpillen kan het niet zijn want ik slik de pil al meer dan een jaar niet meer. liefs Kadetje
Toen ik zwanger was had ik meteen al de volgende dingen: *steekjes links en rechts onderin de buik en beetje spierpijn (alsof je veel situps hebt gedaan) *rommelende darmen *pijn onderin de rug. Misselijkheid en pijn in de borsten kwam allemaal in week 5-6..
Ik herken het ook een beetje. zit nu 4 dagen voor nod en heb al 4 dagen ongi buikpijn en ook dat natte herken ik Ik ben net bij gyne geweest en ik moet volgende week donderdag (als ik nog niet ongi ben) een tetst doen... Spannend dus... SUCCES! liefs nony
Ik herken het ook wel, heb sinds eergisteren steekjes in m'n onderbuik,wel vroeg voor een ongie vind ik maar je weet maar nooit,vrouwenlichaam kan soms rare dingen doen! Maar iig ik duim voor jullie,en tuurlijk ook voor mezelf Wanneer gaan jullie testen? -x-
hee meiden, ik heb ook een raar gevoel in mijn buik niet echt een ongi pijn. dat nat gevoel van onderen blijf ik ook houden. ga volgende week woensdag testen als ik nog niet ongi ben dan. liefs claudia