Hoi, Iemand ervaring met chasteberry? Ben bang dat het met mijn hormoon spiegel niet goed zit, maar wil niet zomaar rommelen met hormonen Ik ga nl ronde 10 in en dan denk je toch verder aangezien 80%zwanger wordt binnen half jaar. Heb geen grote vormen om het zo maar te zeggen en her en der meer haar dan gewoonlijk, en geen super knaller ovu test, vandaar dat ik hieraan dacht (Ha wil nog niet helpen, kom er nooit maar nu wel geweest maar moet wachten op het jaar) Alvast bedankt voor meedenken!
Ik zou niet zelf beginnen met rommelen. Als je een jaar bezig bent, mag je naar de huisarts. Die kan je eventueel doorverwijzen naar de gyn, waar ze onder andere onderzoek zullen doen naar je hormoonwaarden. Het zou een beetje zonde zijn als je voor die twee maanden zelf alles in de war schopt, waardoor er dan geen gericht onderzoek kan worden gedaan. Tevens denk ik niet dat je een echt hormonaal probleem met kruidenpillen oplost. Maar op zich heb je wel een nette cyclus. Als ik naar je onderschrift kijk, denk ik niet meteen aan PCOS. Trouwens: Het is niet zo dat 80% binnen een half jaar zwanger is. Volgens mij binnen een jaar. Dus dan zit je nog binnen de normen en is het best nog wel mogelijk. Succes!