dag allemaal ik ben sinds vrijdag overtijd na het stoppen van de pil nu een maand geleden mijn vriend en ik willen graag een kleine vandaar de keuze en we hebben er zuper veel zin in!!! nu loop ik al dik 2 weken met buikpijn een zeurderig gevoel in mijn onderbuik die niet weg wil maar krijg geen period! ook heb ik vrijdag en zondag een test gedaan maar ipv een verticaal streepje krijg ik een horizontale!! en daarna verdwijnt ie en is hij blanco na een minuut of 6 wat betekent dit nou weer?? staat niets in bijsluiter heeeel vreemd ook heb ik last van mijn tepels erg gevoelig, vreetbuien humeur dat snijd en last van veel plassen. iemand een idee whats goin on??
Ik ben bang dat t ontpillings klachten zijn. Hopelijk is het snel voorbij... Mijn eerste cyclus duurde 64 dagen na t stoppen met de pil, daarna 47 en toen kwam ik uit op een cyclus van tussen de 33 en 38 dagen. De klachten die bij ontpillen horen lijken verdomd veel op zwangerschaps klachten. Als je toch twijfelt, over 2 dagen nog een testje doen... Is deze nog negatief, dan zou ik rustig proberen af te wachten tot je wel ongesteld word en 1x per week een testje te doen (zo deed ik het tenminste) Verder natuurlijk welkom op t forum!
het klink alsof je test gewoon niet goed was, misschien nog een keer een andere doen, kijken wat daar uitkomt
welkom hier! klinkt inderdaad een beetje als onpilverschijnselen... oftewel, je lijf is bezig je cyclus zelf weer te gaan regelen en dat gaat helaas gepaard met een hoop klachten die ook lijken op een prille zw... vele succes meis en anders doe je over een paar dagen nog eens een andere test... de 2 voor 5 euro van de kruidvat of trekpleister zijn erg betrouwbaar.. succes!
dank jullie wel vandaag nog geen period ik vraag me af hoelang die krampjes blijven, het gevoel dat ik het moet worden en om de 2 uur naar de wc ren om te kijken of het er is. nou ja volgende maand misschien meer geluk
Ik zou nog een testje doen voor de zekerheid. Zoals je zelf al zegt, was die eerste test een beetje vreemd........... Verder lijkt het ook wel op "ontpillen" idd. Het kan best een behoorlijke tijd duren voordat je menstruatie weer op gang komt :S En als je echt duidelijkheid wil, kun je altijd nog naar de huisarts en vragen om een bloedtest. Succes!
helaas vandaag een negatieve uitslag kruidvat testje buikpijn compleet verdwenen.. geen gevoel meer dat ik o moet worden..en ook geen positieve test hmmm
Hoi, Welkom! Veel lees/kletsplezier op zwangerschapspagina! Jammer voor jullie hoop dat je de volgende ronde een positieve test in handen mag hebben! Groetjes, Linda