Oh gewoon simpel hoor: Fijne feestdagen en een voorspoedig nieuwjaar, met veel oliebollen en champagne!
Ligt eraan voor wie het kaartjes is. Bij sommigen een persoonlijk iets omdat ze iets bijzonder meegemaakt hebben dit jaar (geboorte, verhuizing, overlijden). Anderen iets van gelukkig feestdagen, of gezellige kerst en voorspoedig nieuwjaar.. (Al stuur ik dit jaar wat minder, omdat de geboortekaartjes er ook vlak achteraan komen)
Alleen onze namen, ik heb er sowieso een hekel aan, die dingen schrijven. En elk jaar lijken het er meer te worden. Volgend jaar maak ik een stempel hahaha
Voor ouders, broer/zus, oma en vrienden: 'Veel liefde, geluk en gezondheid gewenst in 2012! Liefs, ......' En voor de rest gewoon alleen onze namen.
Wij hebben voor de naaste familie en vrienden kaartjes laten drukken (heel goedkoop, alleen de verzendkosten betaald!). Er staat een foto van onze dochter op, prettige feestdagen en dan onze namen. Lekker simpel maar toch leuk . Voor kennissen, collega's, buren hebben we een pakje kaarten bij de action gekocht en daar hebben we alleen onze namen in geschreven.
ik doe niet aan kaarten ik vergeet het toch elk jaar weer dus ben ik een paar jaar geleden maar helemaal gestopt
Mijn kaarten gaan eigelijk alleen maar naar mensen die me heel diebaar zijn en daar maak ik een persoonlijke tekst bij. de rest stuur ik pas een kaartje als ik een kaartje van hun krijg en dan alleen maar onze namen er in.
Whahaha. Sluit me helemaal bij jou aan! Ik bewaar trouwens de kerstkaartjes van vorig jaar, die wij ontvangen hebben. En die mensen krijgen dit jaar dan een kerstkaartje, zo weet ik ook zeker dat ik niemand oversla.
ik heb kaarten waar al op staat fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar dus ik zet alleen onze namen er in.
Gewoon onze namen.. Er staat toch al een tekst voorgedrukt (prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar, ofzoiets).
onze namen, en dan een gezond en gelukkig 2012. want prettige feesdagen en een gelukkig nieuwjaar staat er al op.