wond keizersnee

Discussion in 'Na de bevalling' started by Sila24, Jun 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hey dames, wie van jullie heeft ook een keizersnede gehad? het viel mij op dat mijn litteken helemaal gezakt is tot halverwege mijn vagina , heb er verder geen last van ofzo maar ik vond het opmerkelijk, want het zat eerst net onder mijn buikvet haha

2. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik heb 2x een keizersnede gehad, maar ik herken dit niet.

3. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik ook 2x maar ik herken het ook niet... zit ie nu op je schaamheuvel dan?
    Want bij mij zit ie er precies boven

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja klopt

5. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,304
    36,168
    113
    Herken het wel een beetje, mijn litteken leek de eerste 2 keren ook te zijn gezakt en zit ook heel laag (nu niet meer, vorige week 3e ks gehad).

6. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Huh?

Ik herken het niet. Maar mijn litteken zit volgens mij ook wat hoger dan normaal. Hij is net niet zichtbaar als ik een bikini aan heb. Of ik moet gewoon een hele kleine bikini hebben hahahhahah!

7. bambi1990

bambi1990 Niet meer actief

ben ben 6 mdn geleden bevallen doormiddel van een KS. maar bij mij zit ie nog steeds op zijn plek. dus nee ik herken het niet

8. sankyra

sankyra Actief lid

May 5, 2011
    377
    1
    18
    Female
    Pesaja
    HeescH
    sorry heb ook ks gehad maar ken het niet ... bij mij zit die op de hoogte van de rand als je een slipje aan heb ... dus niet opvallend ,.. maar naar beneden zakken neej daar heb ik nie de ervaring mee als je het niet vertrouwd gewoon effe gyn bellen ... en vragen of langs ha gaan die kan jou ook helpen en je vraag beantwoorden ...

maar het kan misschien ... omdat je na de zwangerschap ook weer afvalt ?

groetjes

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja daar dacht ik ook al aan want toen ik de kz kreeg was ik 34 kg zwaarder..misschien ligt het daaraan

10. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,304
    36,168
    113
    Ja, ik ben ook erg afgevallen, dus daar zal het dan idd wel mee te maken hebben (inmiddels ook weer erbij haha, maar goed).

11. typje

typje Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    2,683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Hier ook een ks gehad, het litteken is ietsje gezakt,maar dat hij echt over hangt kan ik niet zeggen. soort van aftrapje hahahahah ook alleen maar als ik voorover buig trouwens

Share This Page