Hoi meiden, ik maak me een beetje zorgen. Ik ben nu 18 weken zwanger en heb al een week last van buikpijn/krampen maar ze worden erger. Hiervoor ook regelmatig bloedverlies gehad maar dat is gelukkig over. Ik heb hiervoor meerdere miskramen en een vroeggeboorte gehad en vind het nogal eng nu. Ik krijg elke week een proluton injectie om de baarmoeder rustig te houden maar het die pijn voelt niet goed, voelt echt als flinke menstruatiekrampen, ook in rust gaat het niet weg. Het trekt ook naar mijn rug. Ik sta onder controle bij het ziekenhuis en van de week meting gehad van mijn baarmoedermond en gelukkig was die nog niet verkort. Maar ik blijf angst houden.
Herken het gevoel wel, alleen niet zo hevig. Ik ben laatst nog met spoed naar de gyn geweest om 2 uur snachts, omdat ik pijn in mn onderbuik had en last van mn onderrug en flank aan de rechterkant. Ook harde buiken erbij. Gelukkig was alles in orde. Maar aangezien je miskramen hebt gehad, zou ik het even na laten kijken. Ik ben trouwens 19 weken zwanger nu, had het dus ook met 18 weken! Sterkte
Zou voor de zekerheid het ziekenhuis bellen. Het kan bandenpijn zijn, maar als je het niet vertrouwd gewoon bellen!
Ik heb morgen een afspraak met mijn gyn. Heb nog steeds harde buiken en echt ongesteldheidskrampen met lage rugpijnverkrampingen. Heb vandaag zo rustig mogelijk gedaan. Even afwachten wat de gyn zegt, hoop zo dat deze zwangerschap goed blijft gaan.
Fauna, wat vervelend! Ik hoop echt voor je dat het goed blijft gaan. Is er geen mogelijkheid om naar het spoednummer te bellen van de gyn? Had ik toen ook gedaan. Woon zelf in Dordrecht, weet dus niet of het bij jou ook kan waar je woont, maar hoop dat je zo snel mogelijk terecht kan! Deze spanning is ook niks meis. X