Hi, ben hier nu aan het stressen!! Na 6 mislukte iui's eindelijk bezig met IVF. Ik heb maandag een tp gehad van cryo dag 5 en vanochtend tijdens het plassen 1 rode druppel en lichtroze bij het afvegen. Dit is toch te snel voor een menstruatie en te rood voor innesteling?? Snap er niets meer van?? Ik had op de dag van mijn tp de 's ochtends ook al druppels bloed verloren. Dit was 5 dagen na ovulatie, gaf dit aan in het ZH maar ze gaven mij ustrogen voor de komende 10 dagen. Iemand ervaring met bloedingen zo snel na tp??
ik heb vorige week vrijdag een tp gehad van een cryo 4/5 dagen oud. En vandaag bloedverlies......vindt het dit keer ook wel erg snel.....is vandaag 7 dagen na tp. Vorige keer een tp gehad van cryo 5 dagen oud en menstruatie begonnen op dag 10 na tp. (cryo terugplaatsingen in eigen cyclus) Wij zullen aan een nieuwe IVF ronde moeten beginnen....cryo´s zijn op.
Ik heb er nog 2 in de vriezer. Hopelijk zullen ze er net als deze keer maar 1 hoeven te ontdooien. Ik kreeg de ochtend voor de tp al bloedverlies, paar druppels en nu 4 dagen na tp weer. Had al een vermoeden dat dit geen goed teken was. Sinds vanmiddag geen bloed meer gezien, alleen het gevoel alsof het elk moment doorzet, krampachtig gevoel. Verwacht dat het morgen door zal zetten. @Silvana81 veel succes met de 2e ivf poging!'
Hadden gehoopt dat er een zwangerschap uit ivf 1 zou komen maar helaas. 4 jaar geleden hadden we dat geluk wel, van de 1ste IVF waren we bij de 1ste cryo tp zwanger (8 cellen) maar dit was wel een gestimuleerde cyclus. nu 4 jaar later wordt er gezegd dat natuurlijke cyclus beter is nou heb dat nog niet ondervonden. Vandaag dag 8 nog steeds bloedverlies.....dus deze poging is vroeg geeindigd. heb endometriosche maar 1 geluk ik heb voor het eerst geen buikpijn tijdens menstruatie......nooit gedacht dat dat kon.