Iemand goede tips om mn weerstand te verhogen? Ben het deze zwangerschap beetje zat aan t worden.... Peuter neemt alles van de peuterspeelzaal mee..... en normaal ben ik daar niet vatbaar voor, maar lijkt wel of ik nu OOK echt alles krijg.... 2x flinke buikgriep, tig dagen snotterig... en nu weer gevloerd door een hardnekkig verkoudheids griep/virus..... ga werkelijk van het ene in het andere.... Zwangerschapsvitamines, en floradix slik ik al..... voeding let ik op... al ben ik niet een hele grote fruiteter.... Verder iemand nog DE tip tegen keelpijn...? lig er gewoon wakker van en mn "wondermiddel"... mag ik nu niet hebben....
hi ik kan je niet echt helpen met je weerstand verhogen maar je kan wel antaflu voor je keel gebruiken is gewoon een snoepje. En gewoon te koop in iedere suppermarkt. Maar verzacht wel de keelpijn en sinds ik het gebruik als ik keelpijn heb, heb ik ook geen keelonsteking meer gehad . ik hoop dat je er wat aan hebt. En misschien helpt het met je weerstand verhogen om ook regelmatig de handen van je kleintje te wassen. En ook geen kusjes te geven met een snotneus. (Is gauw gedaan even snel een kusje) ik weet niet of je er wat aan hebt maar het is maar een idee!
Anti-flu snoepjes..... helemaal niet aan gedacht!!! bedankt.... Tja handjes wassen gebeurt hier al flink, maar misschien dan van die handenalcohol gebruiken... geen kusjes is met die twee knuffelkonten van mij geen optie hoor... Vind ik ook zo zielig....
Ik ben ook ruim een maand aan het kwakkelen geweest. Verkouden, ziek, koortslip, keelontsteking, voorhoofdsholte ontesteking, ik kwam er gewoon niet vanaf. Huisarts wilde/kon niet veel doen behalve een neusspray geven. Op aanraden van acupuncturiste ben ik probiotica capsules gaan slikken. (Dus geen Yakult drankjes of activia of zo). Weerstand schoot omhoog en daarbij ook mijn energie. Zit nu tegen het eind van de zwangerschap maar heb me in al die maanden nog niet zo goed gevoeld! Heb nergens meer last van (uiteraard wel van de normale kwaaltjes hihi). Laat je wel goed informeren bij een speciale winkel of natuurarts. Weet natuurlijk niet of je medicijnen o.i.d. gebruikt. Houdt trouwens ook de ontlasting soepel en regelmatig, dus als je last hebt van verstopping of aambeien ook een goede optie. Werkt niet laxerend, dus je hoeft niet bang te zijn voor vervelende situaties (rennen naar toilet e.d.)
leefvitaal Probiotica Darmbalans. Te koop bij o.a. Etos. website www.leefvitaal.nl Heb bij hen nagevraagd of je ze mag gebruiken tijdens zwangerschap en dat mag gewoon. Schijnt trouwens ook goed te zijn voor de darmontwikkeling van de baby. Maar goed, dat weet ik nu nog niet, haha. Maar nogmaals, laat je wel even goed informeren. Ik weet niets over jouw lichaam, eventuele allergieen en eventueel medicijngebruik. Je kunt allerlei vragen en antwoorden zien op de site of de klantenservice mailen of bellen. Succes.
Als middeltje tegen keelpijn zweer ik echt bij Isla Moos, verkrijgbaar bij de apotheek en drogist en werkt bij mij echt heel goed. En verder zijn wij hier sinds een paar weken van het dagelijks een groot glas verse sinaasappelsap, heeerlijk en heel gezond!
Ok een beetje flauw antwoord, maar voldoende slapen en optijd rust nemen, helpt echt. Verder veel drinken, goed eten, goede hygiene en idd probiotica.
Ik zou beginnen bij de basis en dat is: RRR Rust Reinheid Regelmaat. Klinkt heel oubollig, maar het werkt echt. Te weinig rust bv is een aanslag op je weerstand, net als een onregelmatig leven leiden en weinig aandacht besteden aan je persoonlijke hygiëne. Volgens mij is gezonde voeding alleen niet voldoende om je weerstand te verhogen....