He meiden, ik heb ivm de krampen en moeilijke stoelgang van mn deerntie nu een flesje van Dr Brown. Ze drinkt nu heel rustig, en het is natuurlijk even een paar daagjes afwachten, maar volgens mij heb ik het nu gewonnen! Heb nog wel even een vraag over het flesje zelf, kan het namelijk niet goed op internet vinden. Als je het flesje vult komt er ook melk in het luchtbuisje. Als je deze dan aan je baby geeft, hou je hem onder een hoek van 45 graden, maar dan zit er toch ook melk in het luchtbuisje? Als ze het zowat op heeft zie ik dat namelijk, dan kan ik het ook terug laten stromen in het flesje zodat het luchtgedeelte wel vrij is, maar als het flesje nog vol is lukt dat natuurlijk niet. Ik vul het ook niet tot voorbij de maximale hoeveelheid hoor. Hoop dat ik het zo een beetje goed uitleg. Ik heb niet het idee dat ze er last van heeft, want ze drinkt heel rustig, en zie ook geen luchtbelletjes in de melk omhoog komen, dus het zal wel goed werken, ik snap alleen niet hoe dat kan als er ook melk in het luchtgedeelte zit. De filmpjes die ik erover vind op internet gaan net iets te snel om de werking nu echt te begrijpen... kan iemand me het uitleggen, of misschien een linkje plaatsen naar een uitleg die wel goed te volgen is wat er nu gebeurd met de melk die in het luchtgedeelte zit??
Hoi, hier grootverbruikers van dr Brown flesjes haha. Volgens mij maakt t niet zoveel uit dat er nelk in het buisje zit, daar ontkom je idd niet aan. Gaat er volgens mij meer om dat de lucht in de melk in dat buisje wegkan door dat ventiel..
ze drinkt iig wel een heel stuk rustiger, had hiervoor een ander merk, maar dat was zo'n gevreet, ze zoog die hele speen vacuum en sopte er zo vreselijk veel melk naast! Nu doet ze wel 25 minuten over haar flesje, gaat er een stuk beschaafder aan toe, haha!
Ook hier gingen de krampen een stuk beter met de Brown fles en ik gebruik hem eigenlijk nu nog. Toch ben ik de laatste weken minder tevreden. De speen raakt snel verstopt, met gevolg dat beeb lekker ligt te drinken aan een fles waar niets uitkomt. Dus dikke stress!! Beeb wil eten en mama omdat ze die speen in sec. Moet regelen. Hebben jullie hier geen last van?
Lees even mee...Het maakt zeker wel uit of er melk in het blauwe buisje zit, er mag een kleine hoeveelheid in zitten, maar niet helemaal vol of bijna vol, dan werkt het hele systeem niet meer, je kunt gewoon even draaien aan de dop waar de speen in zit, iets losser draaien dan loopt de melk weg en dan draai de dop weer dicht. Bij mij gebeurt het ook af en toe dat de speen verstopt zit dan zuig ik gewoon even die speen schoon in 1 tel gebeurt. Weet niet of je roert of schud maar als je baby veel last van krampen heeft kun je beter roeren met een vork. Hoop dat je hier wat aan hebt!