Hallo allemaal, mijn dochtertje had met 2 maanden oud de laatste voeding rond 22 a 23 uur,ze sliep dan de nacht door tot 6 a 7 uur. Overdag kwam ze zelf om de 3 uur.(6 voedingen) Een paar weken terug had ik erg moeite met de laatste voeding en verschoof die op tot 21 uur..na een paar dagen kreeg ik haar daar nioet meer echt wakker voor en dronk ze de laatste voeding slecht. Ze was bijna 4 maanden en ik keek of ze hem over kon slaan,dat ging goed,ze sliep lekker het klokje rond van 18 tot 6 of van 19 tot 7. (5 voedingen) Sinds ongeveer een week komt ze steeds smorgens rond 4:30 voor voeding,ze heeft dan ook echt honger.overdag red ze ook vaak 3 uur achter elkaar niet maar dan maar 2 of 2,5 uur. het ritme is er een beetje uit. Gisterochtend sliep ze wel door tot 5:45 vanaf 19 uur. Gisteravond had ze om 18: 30 de laatste voeding maar kwam ze toch weer om 21 uur zelf (dat is nog nooit gebeurd en kwam ze vannacht ook om 4:15 en om 6:45 weer..net om 9:30 heeft ze weer gehad. Is dit de tijd voor zo'n "sprongetjé'? kan het zijn dat ze al "toe"is aan bijvoeding? Ik wil het liefst wachten tot 6 maand,maar als ze er wel aan toe is.... Wat denken jullie? Afgelopen donderdag was ze bijna niet aangekomen op het Cb,maar dat was volgends hen bij deze leeftijd normaal met volledige bv,even een dip. Bedankt!
Ws zit je midden in de beroemde 4 maanden dip. Gewoon even aan toe geven. Vaak duurt het een week of 2 en daarna is het weer als vanouds. Ik zelf ben niet voor bijvoeden voor de 6 maanden. Zeker niet om deze rede. Voor ze zoveel bijvoeding eet dat het vult ben je wel wat weken verder en schiet je er, naar mijn idee, weinig mee op. Veel aanleggen en je zal zien over een week is het al weer veel beter.
Dank je voor je reactie,ik denk zelf het zelfde over het bijvoeden hoor! het komt dus vaker voor rond deze periode?..gewoon doorgaan dus...
Inderdaad Allwoman, Kyra had precies hetzelfde. Het kwam hier wel ietsjes later en het is nog niet helemaal over (vaak wil ze 's nachts nog een keer graag bijtanken), maar je merkt al snel dat je productie weer op peil komt.