Jaaaa het is me gelukt! Ik geef mijn lieve kleine scheetje vandaag precies 1 jaar borstvoeding! Joehoe! Het is echt dubbel feest vandaag! We vieren niet alleen haar allereerste verjaardag maar ook dat ze al 1 jaar borstvoeding krijgt! En ik wil graag meteen iedereen (met name mijn schoonmoeder) bedanken die het afgelopen jaar het volgende tegen me hebben gezegd: 'Geef je nog steeds borstvoeding?' en 'Nou, ze is nu wel een beetje groot aan het worden he, voor borstvoeding' en 'Goh, hoe lang ga je eigenlijk nog door? Je stop nu toch wel zeker?' en 'Meid stoppen joh, dat doet hardstikke pijn met die tandjes' en 'Nou stop maar hoor, straks heb je toch geen melk meer' enz enz enz want dankzij deze opmerkingen ben ik nog veel sterker geworden en nog veel gemotiveerder om door te gaan! Dus bedankt allemaal Veel liefs van een superblije mama!
Hartstikke gefeliciteerd! Maak er maar een mooie dag van en blijf genieten van die leuke en mooie bv-momentjes!
Wauw wat mooi zeg! Gefeliciteerd met je dochtertje en natuurlijk ook met het feit dat je 1 jaar lang BV hebt gegeven. Begrijp die opmerkingen niet hoor, zou dat komen omdat ze zo geen flesjes konden geven
Wat goed! Dat wil ik ook een jaar lang bv geven en dat gaat me ook lukken! Zeg maar lekker "puh" tegen je schoonmoeder!
Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes! Vandaag een heerlijke dag geweest! Veel familie over de vloer gehad en het was een gezellige en drukke boel. Het was dan ook heeeeeeerlijk om af en toe samen met mijn meisje naar boven te glippen om haar in de schommelstoel te voeden. Wat is het dan genieten zeg, zo met zijn tweetjes. Ze lag ook zo tevreden met haar armpjes rondom mijn borst en zat lekker met haar handjes aan mijn trui te friemelen. We zijn dan echt even met zijn tweetjes op de wereld! Ik had als doel om het in ieder geval één jaar vol te houden en ja, nu is het zover en ik heb nog steeds geen behoefte om te stoppen. Zolang het allemaal nog goed gaat en mijn meisje er net zoveel van geniet als ik dan gaan we gewoon door!