Hallo ik heb een kolf in de aanbieding ik heb hem maar 5 weken gebruikt Bij de Calypso worden standaard 3 verschillende maten borstschilden geleverd omdat de tepels gedurende de borstvoedingsperiode van grootte kunnen veranderen. Tevens vind je in het Calypso-to-go pakket ook 2 OptiFlow borstschilden; deze zachte borstschilden masseren de tepelhof en kunnen bijdragen aan het vergemakkelijken van het kolven. De Calypso heeft een flessenrekje wat aan de pomp geklikt kan worden waarin je de melkflessen kunt zetten. Dubbelzijdige elektrische kolf. Enkelzijdig te gebruiken. Via tiptoetsen is het vacuum en ritme afzonderlijk in te stellen om het zuigen van jouw baby na te bootsen. 64 mogelijke vacuum- en ritme-combinaties. Display met verlichting biedt informatie over de kolfsessie. Geluidsarm. VacuuSeal: het unieke ontwerp verhinderd dat er melk, vocht en bacterien in de slangen kunnen komen. Weinig onderdelen en makkelijk schoon te maken! Pumpset is Bisfenol A-vrij. Werkt op lichtnet en batterijen. Gekocht mei 2013 voor 240 euro Heb je intresse laat het me weten. Groetjes Cindy