Niet in kinderwagen willen zitten - 10 maand

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door unknowable, 21 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unknowable

unknowable Niet meer actief

Ons meisje van bijna 10 maanden wil niet of nauwelijks in de kinderwagen zitten. Hebben jullie alternatieven? Driewieler met duwstang? Bolderkar? Andere kinderwagen? :(

2. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Zitje omdraaien? Speeltje erin? Rechtop of juist liggen?

3. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.044
    2.853
    113
    Bij ons ging dit pas over toen ik een buggy kocht.. wat een gedoe was dat altijd zeg.. en in de buggy nog niet altijd, maar ging beter dan de kinderwagen. Ik heb wat lopen hannessen met haar ;) Draagdoek kon ook gewoon niet altijd..

4. unknowable

Wat is nou het verschil tussen een kinderwagen en buggy?

Ik heb een duo-wagen. De eerste maanden lag ze in een reiswieg, daarna omgebouwd naar kinderwagen. Toch? Wat is er dan anders aan een buggy?

5. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.044
    2.853
    113
    Ja geen idee, blijkbaar zat er er lekkerder in ;)

6. unknowable

Haha, dat snap ik.:D

Maar ik ben waarschijnlijk een onnozele moeder. Ik zie overal een verdeling tussen kinderwagens en buggy's staan. In zie alleen geen verschil :(

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.044
    2.853
    113
    Een buggy is zo'n inklapbaar ding wat je bv ook op een fietsendrager mee kunt nemen.

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Duo wagen is voor twee kindjes. Combi wagen is reiswieg en zitje op zelfde onderstel.

Mijn kindjes zaten op die leeftijd altijd nog in de Draagdoek. Dochter moest tussen haar eerste en anderhalf even in de wagen ivm harde buiken bij nn zwangerschap maar toen 15 kilo en 8 maanden zwanger gewoon weer op m'n rug in de doek. Heb heel m'n zwangerschap uit kunnen dragen als je denkt dat dat veel te zwaar is: met een goede doek dus niet

9. unknowable

Ok, dank voor alle uitleg. Ik heb dus een combiwagen. :D

10. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.031
    2.392
    113
    Was bij ons rond die leeftijd ook een drama. Alles geprobeerd maar het bleef huilen. Goede buggy gekocht en probleem is over! Alleen het er in zetten vindt ze nog ateeds niet leuk.

11. unknowable

Nou, dan zal ik toch echt maar op zoek gaan naar een goede buggy. Ideeën?

12. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.031
    2.392
    113
    Wij hebben quinny zapp extra (2.0??). Vond het belangrijk dat hij 2 kanten op kon maar wel in 1x ingeklapt kon worden. Hebben haar wel eerst er ingezet om te kijken of ze goed zat want dan nog wel eens per buggy verschillen. Inmiddels hebben we ook een duwdriewieler; als een koningin zit ze daar in (compleet met zwaaien haha). Misschien dat het toch te maken heeft gehad met alles goed kunnen zien.

13. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Wij hadden dat probleem hier ook. Heeft zeker 4 mnd geduurd. Ook met een inklapbare buggy. Gewoon doorgezet en vastgemaakt. Nu klimt ze er vrolijk zelf in. Het was een fase hier.

14. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier 9 maanden en idd ook tegenwerken als ik hem erin zet.
    Maar als we dan gaan wandelen en ik hem een speeltje in z'n handen geef is het eigenlijk altijd weer goed.
    Blijft het probleem ook tijdens het wandelen?

Deel Deze Pagina