buikpijn in vlagen..

Discussie in 'De lounge' gestart door ch11, 26 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Goedemorgen dames!

Ik heb al een weekje last van buikpijn ( krampen ) helemaal onderin mijn buik.
    Nu heb ik de laatste menstruatie gewoon gehad, toen ik aan de pil begon ging het weg maar een week of 2 later kwam er door de pil heen, bloedverlies.. 2 dagen?
    Nu moet ik het volgende werk weer worden maar sinds een week heb ik onderin, vage buikpijn en af en toe wat steken.. wat ook zo weer weg is.

Wie kent dit?

2. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Misschien was het een doorbraakbloeding?
    Komt wel eens vaker voor bij pilgebruik.
    Had ik ook geregeld toen ik aan de pil was.

3. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik heb vlak voor mn eisprong last van mn buik en dat blijft tot ik ongesteld wordt! soms echt krampen. ene menstruatie erger dan de andere....ben er eens voor naar het zknhuis geweest, onderzocht maar was niks. middenpijn noemden ze t vroeger wel.
    ff aankijken of t bij jou stopt na je ongesteldheid. en het week ervoor weer begint....

4. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    TS is aan de pil dus heeft geen eisprong.

Het kan echt van alles zijn, deze buikpijn. Als je het niet vertrouwd zou ik naar je huisarts gaan.

5. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Toen ik weer aan de pil probeerde te gaan had ik het ook, drie weken bloeding... Gebruik hem daarom nu ook niet meer ;). Ik zou het een cyclus aankijken en als je het niet vertrouwt even de ha bellen.

Deel Deze Pagina