Wie van jullie heeft spotify en wat vinden jullie ervan? Is de gratis versie goed genoeg of raden jullie echt de betaalde aan?
Bij de gratis versie zit er reclame tussendoor en kun je maar een x aantal uur per dag luisteren. Wij hebben 1 betaald account, zijn supertevreden. Voor een tientje per maand heb je (bijna) alle muziek die je wilt, onbeperkt en overal (als je een smartphone hebt iig ).
Maar als je je abonnement opzegt ben je zeker ook al je muziek kwijt op de computer he? De muziek die je hebt opgeslagen? Voor mezelf is het vooral voor kinderliedjes en gewone popmuziek. Mijn vriend is meer voor de echte muziek met supergoede kwaliteit
Mijn vriend heeft een sonos maar dat wil hij voor kindermuziek niet gebruiken dus voor ons zoontje hebben we een oudere stereo zonder airplay en al die toestanden. Kan ik daar de muziek ook op afspelen? Bijvoorbeeld door mijn gsm lader. Gsm met die stereo te verbinden. Dat is usb
Dat zou ik niet weten, wij slaan niets op. We streamen alles. Wij spelen de muziek via ipad of telefoon af en dan via airplay naar de versterker toe (vriend zijn afdeling dus hoe dat precies zit weet ik niet). Ik denk dat je de muziek wel via de stereo kan afspelen, desnoods met een mini jack kabel?
Grrr..moet toch echt reageren sorry. Ik werk bij Spotify..Als je je abonnement opzegt ben je je lijsten NIET kwijt..Waarom denkt iedereen dit toch? We zijn echt niet zo gemeen hoor haha Enige wat je niet meer kan als je geen Premium hebt is offline luisteren, voor de rest kun je nog wel met ads luisteren hoor
Ben begonnen met een gratis account en dat heb ik wel geteld 1 middag volgehouden. Wat een ellende, die reclame en niet zelf mogen aangeven wanneer je welk liedje uit de lijst wil luisteren (volgens mij mag je 5 keer kiezen of zo). Dus na die middag premium genomen en ik vind het fantastisch! Ik kan trouwens K3 niet vinden op spotify, kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe?
Als je bereid bent om 10 euro per maand te betalen raad ik je zeker de betaalde versie aan. Zoals hierboven al gezegd werd.. met de gratis versie heb je ontzettend veel reclame en mag je niet eens zelf kiezen welk nummer je wilt laten afspelen. Suuuuuuuper irritant!
Hier 1 betaald account en ik vind het heerlijk. We hebben er 3 apparaten erop ingelogd. Ja tegelijk luisteren gaat niet. Maar als mijn man op zijn telefoon aan het luisteren Is en ik wil. Dan gooi ik mijn afspeellijst aan op zijn telefoon hahaha
Man is er zeer tevreden over zit bij KPN compleet in het pakket. Maar ik zelf maak meer gebruik van iTunes match. K3 zit niet bij spotify in kinderen voor kinderen wel. Die hebben ook leuke kindermuziek kinderen voor kinderen. Je kunt het allicht uitproberen anders kun je zo weer opzeggen. Wel vreemd van je man dat je de Sonos niet mag gebruiken. Alsof je kind niet mag wennen aan gemak en goede kwaliteit hahahah
Psst..Offline mode c: Dan kan je met z'n vieren tegelijk luisteren: 1 online en drie offline en je kunt 3,333 liedjes in offline mode hebben, das 5 jaar muziek