wauww....ik bedoel er helemaal niks mee zeg... Wil alleen maar zeggen dat WIJ thuis deze vitamines nemen...en ik bedoel er geen "rolling eyes" mee... pffffffffffffff....
Waarom niet? Ik dacht namelijk ook aan calcium, maar omdat daar bijna overal extra d in zit en dat dus al heb in een redelijke dosering momenteel, wilde ik daar nog mee wachten.
Ik bedoelde het niet verkeerd hoor, echt niet. Tekst komt soms anders over dan dat je het leest. Die van jou kwam bij mij ook anders over dan dat je bedoelde, alleen deed de smiley het in dat geval. Deze smiley wordt meestal gebruikt als iemand zich ergens aan ergerd. Excuus en nogmaals, ook mìjn tekst was niet rot bedoeld..
Calcium moet in juiste verhouding staan tot magnesium (2:1). Aangezien je calcium wèl heel gemakkelijk uit je voeding haalt en magnesium niet, is het beter om alleen magnesium te supplementeren om op het juiste evenwicht te komen
Als me dokter terug is van vakantie zal ik alles keer weer na laten kijken dan vraag ik gelijk de magnesium enz er ook is bij iig tnx voorde tip !!