Voor mijzelf en kinderen 8-11 jr lijkt het mij een top bezigheid... vooral voor zoon van 11 met zijn gehang met vriendjes.... Maar hoe groot moet de plek zijn? En we hebben maar klein schuurtje... Waar moet ik op letten? Tips zijn welkom! Man is geen voorstander omdat ie zoveel ruimte inneemt...
Wij hebben een opvouwbare in de tuin. Zit een hoes om heen bij regen en in de winter. De eerste kwam van marktplaats, voor 25 euro. De hoes was duurder. Gewoon om eens uit te proberen. Werd veel gebruikt, maar is helaas kapot gewaaid. Nu hebben we een andere, weer via marktplaats.
Ja hebben wij ook. Staat al de hele winter in de tuin onder zijn hoes. En is heel gemakkelijk in en uit te klappen. Wij hebben hem vorig jaar bij decathlon besteld. Veel mee gespeeld
Ja, dit is de eerste winter. En we hebben al een paar maanden niet gespeeld, dus geen idee hoe de tafel onder het zeil uit komt. Vandaar ook een tafel van marktplaats. Om uit te proberen. https://www.bol.com/nl/p/cornilleau-tafeltennis-tafelhoes-sport-grijs/9200000014000387/?bltgh=hasAAq-vfsDa5wtTOydCHg.4_17.18.ProductPageUrl Zoiets hebben wij.
Wij hadden een vroeger 1 in de berging staan. Was een opvouwbare en het ene deel stond standaard verticaal tegen de muur. Zo konden we zelf nog eens een partijtje slaan
Is cornillieau ook het merk wat we moeten hebben...? Via mp klinkt leuk maar hoe krijg je zo’n ding thuis?
Gaaf!! Ik ga mp in de gaten houden! Wij hadden er vroeger zelf ook een.. Heel de buurt kwam "Amerikanen".. mooie herinneringen