wanneer draaien?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tanjax11, 30 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

wanneer begonnen jullie kindjes met draaien?

2. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Phoe, volgens mij draaide Vera met een maand of 4 van rug naar buik en met een maand of 5,5 van buik naar rug. Alleen van buik naar rug doet ze bijna nooit (als mama het doet gaat het makkelijker :p)

3. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

gemiddelde ligt tussen 6 en 9 maanden, mijn dochtertje gaat op haar zij liggen maar draait zich nog niet om, ik geloof wel dat ik hier een luilakje heb hoor :D

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

dat was hier ook, tot hij 7,5 maand was, toen kon hij wel op de buik draaien maar niet terug, met 8 maand kon hij opeens alle kanten op.

(ondertussen kruipt hij en loopt hij al aan de tafel !! )

5. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    mijn dochtertje draait al wel van buik naar rug maar van de drug naar de buik nog net niet helemaal maar als ze blijft oefenen zoals ze doet dan duurt het niet lang meer dus volgens mij verschilt het per kind heel erg

6. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Veerle draait sinds 2 weken wel van buik naar rug, maar andersom nog niet. Vindt ze ook totaal niet interessant. Soms gaat ze op haar zij liggen, maar ze draait meestal snel weer terug naar haar rug.

7. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Elle was net 3 maand toen draaide ze van buik naar rug en van rug naar buik ...

8. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hier ook sinds 2 weken, ze was ook net 3 maanden oud.

Ze is ook een lichtgewichtje, en kan zich heel gemakkelijk opduwen met haar armen. Volgens mij heeft het daar ook wel mee te maken! Van rug naar buik nog niet, maar ze oefent wel hard. Liggen in de box is niets meer aan! Op haar buik draait ze meteen om naar haar rug, en op haar rug probeert ze uit alle macht weer naar haar buik te draaien, wat dus niet lukt! Frustrerend dus ;)

9. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Ziva was 9 weken, in de twee richtingen.

10. hugbear

hugbear Actief lid

26 sep 2008
    306
    0
    0
    Enschede
    Hij doet het nu allebei. Nu is hij bijna 6 maand.

Groetjes

11. Skye

Skye Niet meer actief

Hier met een maand of 3/4 volgens mij. Van buik naar rug kan ze ook wel, maar dat doet ze gewoon niet.

12. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Hier doet ze het nog niet, wel op haar zij liggen.. Meestal komt dat omdat ik achter haar bezig ben en ze wil kijken waar mama is en daarom op haar zij draait.

Maar het is normaal dat ze rond de 4 a 5 maanden dit pas gaan doen hoor, dus alsjeblieft denk niet dat je kindje langzaam is!

13. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    :$ Dat is snel :D

Sem is nu 4 maanden en draait van zijn ru op zijn zij, heeft alleen het laatste zetje nog nodig, zijn arm ligt in de weg :D

14. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Met 11 weken ofzo rolde hij een keer van buik naar rug, maar dat was een eenmalige actie, daarna niet weer gezien.

15. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Met 4,5 maand van rug naar buik en met bijna 6 maanden van buik naar rug.

16. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Wat een snelle kindjes hebben jullie! Mijn zoontje, nu een dikke 4,5 maand maakt nog absoluut geen aanstalten om te gaan draaien. Hij vindt het nog prima op zijn rug. Ik wacht het rustig af! Hij heeft de tijd.

17. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.823
    2.005
    113
    Esmae probeert het al sinds ze zestien weken is. Vier weken lang hebben we naar haar geschreeuw mogen luisteren, want natuurlijk lukte het niet. Sinds gisteren, ze was precies twintig weken, lukt het haar. Terug is nu het volgende ingewikkelde vraagstuk waarmee ze zich bezig houdt :D

18. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    met 9,5 maand... langzame dame hier. Maar buikligging vond ze ook verschrikkelijk ;) dus waarom zou je draaien?! En als we haar op haar buik legde, begon ze gelijk hard te brullen, dus dat was niet echt een stimulans hihi.

19. Popsel

Popsel Actief lid

24 jun 2007
    281
    0
    0
    Hoi,

Hier vanaf vandaag :D

Meisje is 5,5 maand en draaide ineens vanuit rug via rechts op haar buik. Heerlijk verbaasde blik en daarna trotse mama die alles had gezien en die haar de hemel inprees ;) Terug nog niets gezien, ondanks dat ze regelmatig op haar buikje ligt: gaat dan vliegbewegingen maken maar niet draaien.

Daarna niet meer, dus kan goed eenmalige actie zijn geweest, maaaaarrrrr ze kan het, joepie!

Gr.

20. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Lisa al met 6weken.
    Ben benieuwd of Lot ook zo snel gaat zijn!

Deel Deze Pagina