Zal je net zien, haal ik de via marktplaats verkochte tent naar beneden, is er een klein scheurtje in gekomen! Het is ong 1cm groot en zit aan de achterkant, maar toch... Heb net de koper gemaild, of het een probleem is, maar nog geen reactie. Op zich niks aan de hand, behalve dat ik de tent vandaag op de post zou doen, zodat zij het haar neefje kan geven voor zijn verjaardag (as woensdag)! Oh, baal er zo van! Straks wilt ze het niet meer en heb ik 6,75 betaald voor niks. Zij heeft trouwens wel het geld al overgemaakt, maar ja, wel voor een tent zonder gat. Maar als ik het vandaag niet stuur, en ze wilt het wel, dan is het te laat voor de verjaardag! Wat zou jij doen? Baal er zo van :x:x
Gewoon reactie afwachten, en eventueel de verzendkosten voor je rekening nemen, wil ze hem niet geld terugstorten.
Maar wat bedoel je met 6,75 voor niks betaald? Je hebt het pakketje toch nog niet afgeleverd bij het postkantoor? Lastig zulke dingen... Ik zou in ieder geval eerlijk zijn en dat heb je gedaan. Nu afwachten op de reactie. Succes.
Ja, dat is dus het probleem een beetje: Stel ik stuur het op en ze wilt het niet: dan geef ik haar het geld terug, heb zelf de verzendkosten betaald en zij heeft de tent! Als ik het niet op stuur, en ook niet op tijd een bericht krijg: ik kan dan makkelijk het geld terugstorten, maar dan heeft zij het kado niet op tijd! Oooohhh lastig!!! Ik kijk elke 5 seconden op de mail, haha
Je bent in ieder geval eerlijk, en dat is in mijn ogen het belangrijkste menigeen had gewoon de tent opgestuurd en gedaan alsof zijn neus bloed.
Ja inderdaad. Ze zullen het meer waarderen dat je dat eerlijk mailt, dan dat je inderdaad niks zegt en de tent zo opstuurt, met die scheur. Maar je kunt natuurlijk wel wachten op een geïrriteerde reactie. Tenminste... dat kan ik me wel weer voorstellen van de andere partij. Als ik bij iemand iets koop en al betaald heb, en dan ineens een mail er achteraan krijg dat het product kapot blijkt te zijn, dan zou ik best een beetje geïrriteerd zijn. Het kost een hoop gedoe om de boel weer terug te storten etc en je zit uiteindelijk met niks... Maar ze moeten iig blij zijn dat je dit eerlijk zegt. EDIT: en misschien willen ze hem wel gewoon incl. scheur. Ik zou dan denk ik een beetje korting geven.
als ze het echt heel erg nodig heeft gewoon opsturen.. mocht ze het niet willen kan ze het weer terugsturen en jij het geld terugstorten.. als ze eht nog wel wil wel een korting geven zodat ze nog een leuk kleinigheidje voor haar zoontje kan kopen..
uhm ik zou zwaar geirriteerd zijn als ik het zo zou ontvangen, dus ik denk dat ik de reactie zou afwachten, want het is niet zo raar dat de verkoopster ook de verzenkosten van eht terugsturen terug wil aangezien je het weet, dat kost je dan 13.50 is dat de tent waard. die vrouw kan altijd morgen nog wat anders kopen, en jij zet gewoon je tent dit maal met klein schuurtje in de tekst opnieuw op MP, probleem opgelost en iedereen blij,
Ik zou niet blij worden als ik een verjaardagscadeautje gekocht had en ik 'm opgestuurd kreeg met een scheur erin. Dus ik zou toch echt de reactie afwachten, al zal ze niet blij zijn denk ik. Het is natuurlijk niet jouw probleem dat zij last minute nog iets op MP wil kopen. Je hebt het haar eerlijk laten weten en ze heeft nog de tijd om iets anders te kopen.
Heb je al wat gehoord? Ik heb zelf ook zoiets een keer gehad, alleen ging dat om een shirtje, dus dat was niet zo belangrijk als dit. Toen ik het wou versturen zag ik dat er een klein vlekje in zat. IK heb de koper een mail gestuurd dat ik een vlekje had ontdekt en dat ik het geld zou terugstorten, heb ik ook meteen gedaan. Maar dat is natuurlijk weer een ander verhaal
Nog steeds niks gehoord.... Ik laat het weten, zodra ik weet hoe of wat. Hopelijk is ze niet al te boos, kan me daar dan zo schuldig om voelen. Maar kan er gewoon echt niks aan doen, helaas.
Je bent in ieder geval heel eerlijk geweest, als je bieder dat niet kan waarderen: jammer dan. Jij hebt in ieder geval heel correct gehandeld...
Hoezo zou ze boos zijn? Je hebt toch niet expres er een scheurtje in gemaakt? En je bent toch eerlijk erin? Ik had ook de reactie afgewacht.
je hebt het eerlijk gezegt zou ze wel wat korting geven stel je al hebt verstuurd en als het nog te maken is waar ze het kan laten maken bv je bent in ieder geval eerlijk geweest en hebt het gelijk gemailt dus je hoeft je nergens schuldig om tevoelen
eerlijkheid boven alles, ik zou je in iedergeval wel dankbaar zijn voor je eerlijkheid, en vragen het geld terug te storten, ze zal best even balen maar later zeggen pff blij dat ze eerlijk was.
Ze wilt de tent nog steeds! Ze was helemaal niet boos. Ze was blij dat ik eerlijk was en vroeg me het vandaag te sturen. Wel een opluchting, voelde me er zo naar onder. Bedankt voor jullie reacties!