Wat nemen jullie kids s'avonds mee naar bed? Mijn dochter b.v. een tas, twee poppen, knuffels, badjas, sloffen.... bijna niet om te tillen.
Hm, Jesse heeft alleen een paar 'beesjes', dat zijn z'n slaapknuffels. Maar die blijven overdag ook in z'n bed, dus er wordt niks mee naar beneden gesleept, en 's avonds dus ook niet naar boven. Misschien kun je een leuk klein tasje voor haar kopen en zeggen: alles wat in dit tasje past mag mee, de rest moet beneden blijven. En dan ook consequent blijven. Dan maar een paar avonden huilen...
Nou, Tim wou om te beginnen zijn vrachtwagen mee naar bed nemen. Maar om de reden dat ik ooit dan zo zou eindigen, nooit toegestaan.. In zijn bed alelen plaats voor konijntje en speen.
Ze wil altijd van alles mee, maar dat wil ik niet. Knuffels mogen mee en meer niet, dan leg ik gewoon uit dat ze daar morgen mee mag spelen en is het altijd wel goed.
Mijn zoontje wil ook altijd allerlei spullen mee naar bed maar hij mag van mij altijd 1 dingen uitkiezen. Kleine speelgoedjes (oid) mogen trouwens niet. Schoenen, slippers, badjassen ook niet trouwens. Vaak kiest hij een beer, een speelgoedhamer of een speelgoedauto. Maar nooit meer dan 1 ding, anders blijven we bezig.
Jullie hebben helemaal gelijk, maar hoe kan ik daarmee stoppen? Ik weet het, doorzetten ook woord het avonden huilen
mee eens, hij heeft 1 vaste knuffel en er staan wat dingen op zijn bed (die er dan al zijn dus hihi) en speen hebben wij nooit gehad maar onze Dean had ook een periode van "verzamelwoede" hihi maar niet toegelaten en was later nooit geen probleem meer eigenlijk..
kan je niet zeggen dat ze bv zelf gaan slapen (niet vlak voor bed maar bv al voor eten) en dan samen met hem wegleggen en weltrusten zeggen.. zoiets ???
hmmm hier ligt een heel arsenaal. mijn oudste wil alleen zijn knuffels (8 stuks) maar de jongste heeft 5 knuffels, 1 boekje, 1 auto en een hydrofiel luier in zijn bed. die liggen daar gewoon ook heel de dag dus niets zoeken. en ligt het er een keer niet dan is het ook niet erg. (muv zijn doek) ze groeien er vanzelf overheen. zolang het maar niet gevaarlijk is vind ik altijd
er ligt hier al een hele dierentuin in dr bedje... och we zijn altijd zo jaloers als we 's avonds even bij dr kijken, ligt ze heelrijk warm onder dr dekbedje, temidden van al haar knuffels. heerlijk!
mijn zoontje neemt ook van alles mee hoor,je kan het zo gek niet verzinnen. ik haal het gewoon om 22 uur weg dan slaapt hij. hij slaapt nu met 6 knuffels,een kussen en een cars kussen,een soort lampje wat flikkert,2 auto`s van cars en een dora boekje. en toch slaapt hij binnen een paar minuten.
Ik vind het ook niet erg dat ze al die spullen mee naar bed neemt, maar het moet ook elke ochtend weer mee naar beneden en s'avonds weer mee naar boven.
Hier moet ook altijd van alles mee naar bed en wel de raarste dingen. Ze heeft standaard een paar knuffels op bed liggen, maar er zal en moet altijd wel een dingetje mee, vaak waar ze die dag veel mee gespeeld heeft. bv een brillenkoker. Ik vind het geen probleem, zolang het bij 1 ding blijft en niet gevaarlijk kan zijn.
Hier mag Kylian altijd nog spelen in bed als hij niet moe is en het wel bedtijd is. Dan neemt hij dus ook wat mee in bed. In het begin was het inderdaad, auto's, knuffels etc maar hij wordt nu ouder en steeds vaker zijn er avonden bij dat hij zegt dat hij alleen beer maar hoeft omdat hij meteen gaat slapen. Nu niet denken dat het kind nog uren speelt in bed, binnen en kwartier ligt hij namelijk te snurken hoeveel speelgoed er ook om hem heen ligt. En als mama naar bed gaat zet ze het gewoon naast zijn bed neer.
Oja dat lijkt me wel vermoeiend! Onze zoon heeft ook graag van alles om zich heen in bed (knuffels, spullen, auto's) en gaat altijd nog even een boekje lezen en dan slapen. Dan haal ik het 's avonds weg als wij gaan slapen. Maar hij hoeft het gelukkig niet allemaal overdag mee te slepen, het blijft allemaal op zijn kamer. Misschien kun je een deal sluiten: één ding kiezen dat mee mag, de rest blijft op de kamer?
Hier ook, Sem wilt het liefst zijn hele Cars-collectie in zijn bed hebben. Uiteindelijk mag hij er 4 auto's uitkiezen en daar mag hij mee slapen en zijn mega-knuffelhond moet ook mee.
hier ook hoor.. en als ze het niet mee naar bed neemt.. dan ligt het er op magische wijze sochtends alsnog in Vaak rustig 5 of 6 boeken en dan niet alleen kleintjes maar ook gewoon echte grote voorleesboeken Plus knuffels.. Plus speelgoed.. En ik vind alles best maar ik ga niet 3x lopen om alles mee te nemen En op dagen dat het echt te gek word mag ze 2 (of 3) dingen uitkiezen om mee naar bed te nemen. De rest gaat dan op een stapeltje naast haar bed op de grond (boeken/speelgoed) of in het poppenbed (knuffels/poppen)
hoi Mijn dochtertje heeft een konijnendoekje mee noemt ze kroelie en dan de speen verder helemaal nix zo is het al vanaf haar geboorte wel doe ik en die staat op haar comode een muziek ding en die geef figuren op de plafond in het donker dat is het enigste succes !!