Ik geef Camila elke dag vitamine d (ja, ze komt ook genoeg buiten... ). Nu heb ik begrepen dat het voor langer voedende moeders ook goed is vitamine d te nemen, dus neem ik elke dag wat druppels. Doen jullie dit ook?
Ja, ik doe dit ook! Al ben ik nog geen langer voedende moeder. Maar mijn vk gaf aan dat ik tegelijk met onze zoon moest beginnen met vitamine D druppels, dus dit ben ik maar gaan doen.
Ik slikte tijdens mijn zwangerschap wel vitaminen maar nu tijdens de bv neem ik niks, ik zorg er wel voor dat ik elke dag voldoende groente en fruit eet.
Ik neem zwangerschapsvitaimines, zit ook vitamine D in. Ik slik ze al sinds november 2005 en stop pas met slikken als ik stop met de borstvoeding van ons 2e kindje (als die er komt) .
Ik neem wel eens vitamines voor zwangeren en zogende van Solgar. Maar niet elke dag. Mijn zoontje krijgt ook geen D druppen die komt genoeg buiten.
Hier tot voorkort (zeg begin mei) wel zelf vitaminepillen geslikt, Vitamine D hebben de kleintjes hier maar tot 7 weken gehad, toen gaven we kv bij en moesten we ermee stoppen en ben er nooit meer mee begonnen.
ik neem zelfs vsm puur mama tabletten met oog op de zwangerschap, maar geen extra vitamine D, Sven krijgt ook geen druppels, is meer dan genoeg buiten.