Vitamine d

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door yake, 11 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ik geef Camila elke dag vitamine d (ja, ze komt ook genoeg buiten... ;) ). Nu heb ik begrepen dat het voor langer voedende moeders ook goed is vitamine d te nemen, dus neem ik elke dag wat druppels.

Doen jullie dit ook?

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ja, ik doe dit ook! Al ben ik nog geen langer voedende moeder.
    Maar mijn vk gaf aan dat ik tegelijk met onze zoon moest beginnen met vitamine D druppels, dus dit ben ik maar gaan doen.

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Nee ik niet, ik slik wel elke dag Gravitamon. Zit het daar misschien ook in?

4. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik slikte tijdens mijn zwangerschap wel vitaminen maar nu tijdens de bv neem ik niks, ik zorg er wel voor dat ik elke dag voldoende groente en fruit eet.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik neem zwangerschapsvitaimines, zit ook vitamine D in. Ik slik ze al sinds november 2005 en stop pas met slikken als ik stop met de borstvoeding van ons 2e kindje (als die er komt) ;).

6. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik neem wel eens vitamines voor zwangeren en zogende van Solgar. Maar niet elke dag. Mijn zoontje krijgt ook geen D druppen die komt genoeg buiten.

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier tot voorkort (zeg begin mei) wel zelf vitaminepillen geslikt, Vitamine D hebben de kleintjes hier maar tot 7 weken gehad, toen gaven we kv bij en moesten we ermee stoppen en ben er nooit meer mee begonnen.

8. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik neem zelfs vsm puur mama tabletten met oog op de zwangerschap, maar geen extra vitamine D, Sven krijgt ook geen druppels, is meer dan genoeg buiten.

Deel Deze Pagina