Tanden poetsen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by wendy1611, Oct 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Het tandjes poetsen is hier meestal een gevecht, als Lotte zelf de borstel vast mag houden gaat het prima, ze stopt het ding keurig in d'r mondje en maakt semi tandenpoets bewegingen maar over het algemeen zit ze er wat op te kauwen. Vandaar dat we willen napoetsen maar krijgen dit haast niet voor elkaar. We we al hebben geprobeerd:

- tandenpoets liedje zingen
    - tegelijk ook zelf tandenpoetsen om het goede voorbeeld te geven
    - houtgreep :)

Tips zijn welkom!

2. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hier doe ik het eerst ff vlug en daarna mag zij... gaat altijd al zo dus dat weet ze. Werkt ze niet mee dan neem ik dr op schoot, lees ondertussen een boekje voor terwijl ik dor dr mond cros, zij is dan te druk met blaadjes om slaan

3. ciel72

ciel72 Lid

Jul 15, 2006
    84
    0
    0
    ik ken dat probleem ook,eerst doe ik zelf haar tandjes dan huilt ze wel,maar ik zing dan en als ik alle tandjes gepoetst heb mag ze zelf poetsen,waar ik natuurlijk bij ben en dan is ze tevreden

ciel72

4. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    misschien een elektrische tandenborstel proberen?

5. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

Jul 26, 2005
    3,281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik doe het ook eerst zelf, en dan mag ze het afmaken op haar manier.
    Vanaf het begin al zo gedaan, en ook geen problemen meer mee gehad.

6. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Haha dat zelf doen is noujuist het probleem, ik krijg die borstel er (mits in de houtgreep) met geen mogelijkheid in!

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ow ja dat heb ik met Lisa ook gehad.

Het was elke keer weer een gevecht.
    Ik heb haar toen maar eerst zelf laten poetsen en daarn mocht ik het wel van haar napoetsen..
    Misschien wil Lotte dat ook wel?

8. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    hier ook zo een die het niks vind.

Ik laat lars staan en maak hem aan het lachen. Ik sta als ene debiel mezelf te bewegen en gekke geluiden te maken . Dan doe ik snel zijn boven tanden (die gaan het lastigste ) en dan daarna zijn ondertanden. Daarna mag lars zelf nog even.

Maar langer dan 20 sec ben ik ook niet bezig hoor, dat lukt me niet. Ik ga hem ook niet dwingen.

9. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Nope, Lotte wil echt alleen zelf de borstel vasthouden. Zodra ik hem vast heb en er mee in de buurt van haar mond komt zet ze het op een gillen. Net had ik mazzel, ze begon te huilen en toen kon ik er wel bij

10. Niet meer actief

hihi, astrid wil steeds mijn borstel, of die van papa. En ook onze pasta. Dan pakt ze onze pasta en houdt ze die bij haar bosteltje.

Hier is het ook snel snel hoor.. ze doet het meeste wel zelf en ik doe dan tussendoor ook nog wat.

Aangezien we altijd uitgebreid douchen in de ochtend, mag het ook langer duren.

Wat ik overigens wel erg grappig vind, is dat Astrid dus ook uitspuugd hahaha.. Ff poetsen en dan frutsjj.. eruit haha

11. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    hihi die as.. grappig zeg.. Lisa vind het heerlijk die tandenpasta.. en slikt het dan ook door!
    Wij poetsen ook niet langer dan 30 sec. hoor.. lukt hier ook niet.

Share This Page