Wie ervaring met Atopic Eruption of Pregnancy?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Tessss, 16 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Hoi, ik had dit bericht vanmiddag in een ander topic gepost maar denk dat het hier meer op zijn plaats is. Sorry voor degene die het eventueel dubbel zien.

De situatie is alsvolgt: Ik ben nu 6 weken zwanger en heb sinds maandag last van wat waarschijnlijk Atopic Eruption of Pregnancy is. Rode jeukende vlekken over zo’n beetje mijn hele lichaam. Alleen mijn hoofd (gelukkig!), mijn voeten en mijn buik zijn bijna niet aangetast. Het is sinds maandag tot nu toe alleen maar erger geworden. Meer plekken en grotere plekken (ze smelten op sommige plekken samen). De huisarts heeft overlegd met de dermatoloog en schrijft me nu een milde cortisterioid creme voor.

Heeft iemand ervaring met AEP? En op welke termijn begon het bij jou? Hoe is het verloop gegaan? Hoe lang duurde de uitslag? Heb je crèmes gebruikt hiervoor? Voelde je je verder ook ziek? Is het zo dat je baby’tje allergisch/astmatisch bleek te zijn na de geboorte?

Hopelijk heeft iemand wat antwoorden.

Bijgevoegde bestanden:

2. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Geen ervaring of tips, maar wil je wel even sterkte wensen. Ziet er vreselijk heftig uit. :eek:

Deel Deze Pagina