Stel je hebt 50 euro om echt voor jezelf te besteden. Om jezelf te verwennen. Wat zou jij er dan mee doen?
ehhh lunchen en een jurk kopen. of een nieuwe winterjas of nieuwe schoenen of nieuwe oordopjes of een massage. kwamen nog meer dingen omhoog..
Als het voor mezelf moet zijn; nieuwe kleren als ik het mag delen; uit eten met m'n man. althans een deel dan, want ik zou flink bunkeren en voor 50 euro zou ik het niet redden
Een van de volgende dingen zou ik doen met 50 euro: Rug Massage Naar de kapper Mooie nieuwe BH kopen Ik ga misschien mezelf ook maar even 50 euro geven om iets te doen!
Met mijn verjaardag haal ik wel.is geld op. Wil dan echt wat voor mezelf doen. Verwennen bij de kapper, nieuwe kleding etc. Echter meestal kies ik dan voor wat leuks doen met het gezin
Ik kan heel blij worden van spulletjes in huis dus ik denk dat ik dat zou kopen. Ook een kop koffie met een groot stuk appeltaart staan boven op het lijstje!
ja dat vroeg ik ook eerder , en waar ging het dan aan op . juist aan boodschappen/ een extra kook dingetje etc. laatste keer dus maar bonnen van de blokker gevraagd en een sauna bon zodat het ook echt daarnaar toe ging wat de bedoeling was.
nu op dit moment...nog maar een sportlegging. over drie maanden een kappersbezoek ( net op lengte dus wil nog effe doorsparen voor ik er een nieuwe coupe in laat knippen)
50 euro voor mezelf? Ik denk iets leuks voor in de tuin of voor in huis. Daar kan ik echt blij van worden.
Een grote doos verse sushi kopen en een fles goede wijn en lekker een filmpie of serie kijken en enjoying my time