Hallo dames, toen ik zwanger wilde worden van mijn dochter heb ik persona gebruikt. Deze maand ben ik er weer mee begonnen, want we willen een brusje voor onze dochter. Alleen ik ben de gebruiksaanwijzing kwijt. Wie kan me helpen? Ik ben op 1 september ongesteld geworden na het verwijderen van mirena. Toen op dag 11 dacht ik een eisprong te hebben, maar op dag 18 werd ik flink ongesteld. Inmiddels dus tweede cyclus en dag 15. Ik heb altijd een hele regelmatige cyclus. Persona geeft al vanaf de eerste test rood aan (maar dat doet ie dacht ik altijd de eerste cyclus). Het eerste streepje is vrij duidelijk, het tweede streepje heel zwak. Werd steeds iets sterker, maar bleef vrij vaag. En vandaag was streepje 2 ineens weg. Ik heb geen ei symbool gehad en ook ook mn temp wijst niet op een ei. Hoe zat dat ook alweer met die streepjes bij persona? Ze wijzen allebei een ander hormoon aan, maar moeten ze na je ei allebei weg zijn? of moeten ze net als bij een ovutest allebei even donker zijn met je ei? Ik weet het niet meer....