Ik heb even een vraag. Weten jullie hoeveel paracetamol je max mag hebben tijdens de zwangerschap? Ik heb namelijk bijholte ontsteking en ik krijg de HA niet te pakken Dus geen AB-kuurtje, dus moet ik het met paracetamol proberen op te lossen.
je mag op een dag max 6 pcm van 500mg hebben dus 3x2 Ik heb inn het ziekenhuis n infuus met pcm gehad , wat gelijk stond aan 3 pcm en dat 2 keer
Bedankt voor jullie snelle reacties!! Ik blijf de HA nog wel even proberen, maar ik ga ook de komende dgn aan de pcm
8 per 24 uur mag, maar niet te lang achter elkaar!! Niet langer dan 1-2 weken (als je dat elke dag zou doen dan hè)
Idd, 8 per dag bij erge pijn. Ik heb laatst een voorhoofdholte ontsteking gehad en het ook maar even nagevraagd bij de VK. Zij gaf toen ook aan dat je 4x2 per dag mag hebben bij erge pijn en als dat 2 weken aanhoudt is het ook nog niet zo'n probleem. Nu was ik al wel de 12 weken grens gepasseerd want als je nog geen 12 weken bent is het weer niet zo goed ivm de aanleg van je kindje.