Hoi Kwebbel, Hier even mijn verhaal. Sinds een week of 5 wordt Danio elke nacht weer wakker en niet standaard om dezelfde tijd. Natuurlijk laten we hem eerst even huilen, maar dat huilen wordt later schreeuwen. Alleen troosten helpt niet, meneertje wil dan erg graag wat drinken. Helaas wil hij dan melk, want water pikt hij echt niet en wordt dan alleen maar meer boos. De laatste week wil hij ook z'n eten niet graag meer hebben. Na een paar hapjes wil hij niet meer. Dit is met z'n fruithapje, z'n groentehapje en brood zo. De fles wil hij nog wel, maar daar laat hij soms ook wel wat in zitten. Voordat dit gebeurde hadden we altijd een perfect schema wat super liep, maar nu is het dus helemaal in het honderd. Ik maak me toch een beetje zorgen, weet jij wat we kunnen doen? Dat doorslapen wen je namelijk gauw aan. Groetjes Femmigje.
Hallo, Kan het geen sprong zijn eventueel in combi met tandjes? Meestal is het met zulke fases de tijd zien door te komen. Ilja
Bedankt voor je antwoord. Dus weer terug gaan op 4 flessen moet ik niet doen? Ik dacht hij misschien toch nog 4 nodig had?
Je kan en mag het proberen, maar ik kan je niet zeggen of dat de reden is van uit het ritme zijn. Ilja
Ik heb me toch maar aan de drie flessen gehouden gisteren en vannacht maar een beetje melk gegeven. Hier was hij ook tevreden mee. Hopelijk kan ik het zo afbouwen. Super bedankt voor je antwoorden. Ook alles goed met Tijn?
Fijn dat hij daar genoegen mee neemt. en hier met tijn ook alles goed. Op naar hun eerste verjaardag he! (en jij ook op naar de tweede bevalling.....nog een goede zwangerschap gewenst) Ilja