Onze lieve zoontje van bijna 5 weken oud, is een echte eetgraag. Al heeft hij een fles op, dan wilt hij nog meer. Hij ook een spuwer en nemen we zoveelmogelijk tijd na het voeden, om het voedsel beter te laten zakken/zitten. Als ik dan een fles Nutrilon omgega 1 van 120 ml heb gegeven, wil hij meer en meer. Komt dit door het spuwen; gewoon een goed eter te zijn of wat. Als ik hem de fles geef wil hij ook in slaap vallen. Dat laat ik even zo en leg hem dan voorzichtig in bed. Een stap weg; meneer wordt wakker en ik kan weer van voren af aan beginnen. Ik weet ff soms niet wat te doen. Moet ik meer ml in het flesje doen?
hoe lang doet hij over zijn flesje, het kan ook zuigbehoefte zijn. dan lijkt het of hij meer wil eten, maar dan komt het er alleen maar uit en kan je ook teveel geven. volgens mij is 120cc al best veel voor 5 weken. gebruik je nutriton of speciale voeding tegen spugen? groetjes, Miranda
Onze schat huilde altijd na de fles omdat het boertje zo vreselijk in de weg zat! Is het dat niet? zeurt hij na zn boertje nog? Het kan idd ook zuigbehoefte zijn!
Mijn dochter had rond die leeftijd hetzelfde, vooral het niet verzadigd lijken; spugen deed ze wat minder. Wij zijn andere flessen gaan gebruiken (difrax ipv avent) waardoor ze minder snel kon drinken. Ook lieten we haar halverwege of direct na het voeden even op onze pink sabbelen (een speen weigert deze eigenwijze dame). En uiteindelijk hebben we ook de standaard voeding nog gemengd met voeding voor hongerige baby's (half om half) Dit werkt bij ons erg goed! Succes........