hey meiden gewoon even een vraagje niet dat dice gelijk over moet hoor naar 3 flessen maar ben nieuwschierig wanneer jullie kindjes naar 3 flessen ging groetjes marline
volgens mij duurt dat nog wel even voordat ze over mogen op 3 flessen hoor Eigelijk mogen de beebjes ook pas over op 4 flessen als ze 5á6 maand zijn
oke ja want las dat sommige kids van 5 maand al 3 flessen kreeg het cb zei tegen mij hij mag over op 4 flessen als hij groente en fruit krijgt dat kreeg hij al vanaf dat hij 3 1/2 maand was
Ja ok, Ik doe Damian nu ook sinds van de week 4 flessen..hij doet het er goed op.Wil ook beginnen met fruithapje erbij te doen!
wij zaten ook met 5.5 maand op 3 flessen. onze uk at zo goed zijn fruit en groente en begon minder te drinken. toen ben ik opvolgmelk gaan geven. toen viel er een fles af. groetjes, Miranda
ahaa zo ja was er alweer een tijd uit he moest even kijken hoe het ook alweer zat bianca als jij denkt dat je kleine er aan toe is kun je het proberen hoor weet niet of er allergien in de familie zitten dan zou ik nog even wachten
asma is gewoon een longaandoening dat heeft niks met voedsel te maken geloof ik tenminste dat zeiden ze bij een vriendin van mij
Het gaat niet alleen om voedselallergie hoor, maar om allerlei soorten allergieën ook astma. Als je perse nu vaste voeding wilt geven, dan moet je even kijken hoe je kindje erop reageert. Je merkt gauw genoeg als hij er last van heeft.
Astma valt wel onder de noemer "allergierisicogroep". Als ik jou was, zou ik zèker wachten met bijvoeden tot je kindje 6 maanden oud is!
Heb geprobeert, maar geen suc6...dan lust hij de fles van 19.00 haast niet meer.Dus we wachten gewoon totdat hij 6 maand is...
tja, fae zit hier ook op 3,5 en soms 3.. eigenlijk nogal vroeg, maar zo komt het uit en een avondfles heeft ze nooit gehad. Wij zaten ook met 10 weken al op 4. Nu ze fruit en groente krijgt, merk je gelijk dat ze dan weer terug gaat. Als ze een heel (4 maanden) potje leeg eet, en overdag een halve fruit hap, komt ze toch uit op max 3,5 fles en soms dus al op 3
Wij zitten gewoon nog op 4 flessen. Maar mevrouw eet ook nog geen heel potje groente of fruit. Dacht ook dat ze een heel 6 maanden potje (dus een groot potje) moesten eten voordat je een fles kon laten vallen. Hier drinkt ze nog met gemak haar flessen dus ik zou niet weten welke ik moet laten vallen. Wel proberen we haar nu na de boterham wat minder te geven. Dus dat we op 3,5 flessen zitten i.p.v. 4.
Wij zitten op 3 flessen 180/6 sinds we gestard zijn met opvolgmelk. (net na 6 mnd) Waarschijnlijk vult dat enorm bij haar, want ze kreeg toen ineens niet één fles meer leeg. (ze kreeg 4x 180/6) Ook eet ze een potje groente 200 gr. Het leek mij zo vroeg om al op 3 flessen te zitten, maar hier was het zo, óf ze at haar groente niet meer, óf ze dronk maar 100 cc. Gewoon omdat ze bomvol zat. Dus toen maar een fles eraf gehaald, die van 16.00. Nu drinkt ze de flesjes (meestal) wel leeg.
klopt, een heel 200 grams potje, maar fae heeft gewoon genoeg aan wat ze nu krijgt (ook de melk) maar dus met een 120 grams potje. Maar oke, op zich 'klopt' dat wel naar mijn idee. 120 en dan een halve fles, is uiteindelijk een 'hele' . Dus zolang ze op 3,5 fles zo zit, vind ik dat prima. Ze is nooit een hele grote eter geweest.