Hallo Allemaal Ik ben ruim 34 weken zwanger van ons 3de kindje maar heb nu iets wat ik nog niet eerder gehad heb. Ik heb sinds een paar dagen af en toe kramp onderin mijn buik. Heb het 1 a 3 x per dag na een minuutje of wat trekt het weer langzaam weg. Zijn dit nou 'oefen weeen "? Heb dit bij mijn andere zwangerschappen niet gehad... toen was t gewoon meteen raak toen de weeen begonnen.
Niemand?? Ik heb ook veel last van steken bij m'n schaambot de kramp zit daar ook in de buurt. Ben benieuwd wat t kan zijn.
zoals jij het vermeld is het denk ik het indalen van de beeb kan dat of is ie al ingedaald? kunnen natuurlijk voorweeen zijn maar zoalang er geen regelmaat in zit zou ik me er niet te druk over maken! ik heb er ook al bijna 4 weken last van ik wijd het aan het indalen!
Hij is nog niet ingedaald inderdaad, zou goed kunnen dat dat het is. Bij de eerste heb ik nergens last van gehad, en de 2de wilde niet indalen (draaide de nacht voor de bevalling nog rondjes), dus t is voor mij iets helemaal nieuws Zou de bevalling dan ook eerder zijn als je hier last van hebt? Of zegt dat niets?