37 1/2 week zwanger

Discussion in 'De bevalling' started by ilseroc, Jul 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

Apr 19, 2009
    1,456
    0
    0
    Aanstaande vrijdag ben ik alweer 38 weken zwanger, het gaat allemaal zo hard opeens...word nu toch wel zenuwachtig hoor...

Het hoofdje van de baby ligt al goed ingedaald en ik draag de baby erg laag maar sinds een paar uurtjes lijkt ie wel omhoog te komen en heb ik last van harde buiken. Zo'n beetje boven mijn navel voelt het hard en is mijn buik erg bol, boller als normaal zeg maar..

Hoort dit zo bij 38 weken, zijn dit gewoon harde buiken of zijn dit voortekenen?

Liefs Ilse

2. Bri

Bri Niet meer actief

Ik denk dat dit 'gewoon' harde buiken zijn; ik heb die ook een hele tijd gehad en de kleine kwam pas bij 40+6... Het duurt hoe dan ook niet heel lang meer voor je, nog een paar weken hooguit, en dan mag je dat nieuwe leven op de wereld zetten. Sterkte met wachten en succes met je bevalling!

3. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

Apr 19, 2009
    1,456
    0
    0
    Dank je wel voor je succes, dat zal ik nodig hebben hahaha

Ik heb mijn hele zwangerschap nog geen harde buiken gehad dus ik denk ook wel dat dat het is hoor maar mijn buik staat ineens zo hoog terwijl ie al weken heel laag zit, ik vond het een beetje vreemd...

Er zit iedergeval nog genoeg beweging in, de beeb laat goed merken dat ie er nog inzit :D

4. Bri

Bri Niet meer actief

Het gaat je lukken!

Zo'n harde soort van punt bovenin m'n buik heb ik best vaak gehad; was ik eigenlijk vergeten maar nu jij het zo beschrijft weet ik weer precies hoe het voelde. Volop leven, inderdaad.

Share This Page